2011年11月27日星期日

鄭嘉穎:我唔接受換獎

今年「視帝」之爭,以鄭嘉穎和謝天華最鬥得難分難解。曾奪「視帝」的嘉穎,今年憑《怒火街頭》贏盡民意,他認為獎項是觀眾給予演員的認同,斷言不會接受換獎,他亦將一連五日分享他入行的辛酸、愛情觀,絕不容錯過。

好多傳聞話拍劇換獎、簽約換獎,照我所知係冇呢樣嘢,呢啲只係外面嘅人想增加頒獎禮嘅趣味性,祥仔、雯女佢哋都唔係攞咗獎之後就簽TVB啦,結果第二年都係畀佢哋架!第一年你唔簽TVB,第二年你仲畀?證明咗係冇換獎呢樣嘢。可能大家會覺得頒獎禮係一個娛樂性嘅遊戲,我就覺得結果都係睇民意嘅,唔可能夾硬畀獎,對嗰個人亦未必係好事呀,所以我覺得都係順應民意。


自成功演繹「Law霸」一角後,嘉穎亦不知不覺地變得如角色般幽默風趣。



鄭嘉穎在《怒火街頭》中一洗斯文形象,演出備受讚賞。

06年彈出:我冇得揀


如果真係有換獎呢樣嘢,我唔會接受,因為個獎已經冇咗價值,點解我會想攞個獎呢?都係想得到觀眾認同,如果我搵第二樣嘢嚟換呢個獎,我都得唔到人認同啦。我都攞過架啦,我唔係為咗嗰舊嘢(指獎座),係為咗個獎嘅代表性,等於觀眾對我嘅認同,我續約同你換(獎),咪又係冇咗個認同?我唔要換獎,我要你真係畀我!如果真係屬於我,希望你畀我,如果唔屬於我就唔屬於我啦。

事實上06年憑《天幕下的戀人》攞「視帝」係認受性唔夠嘅,但無奈好多嘢我冇得揀,如果嗰次唔係憑一套愛情劇《天幕下的戀人》攞獎,舉個例係之後嘅《與敵同行》,可能啲人嘅聲音又唔會咁大。好老實講《天幕下的戀人》沈朗呢個角色唔係難演,佢嘅難度真係唔高。以觀眾嘅角度去睇,個角色都唔難演嘅,點架?求其畀架?我好明白觀眾嘅心態,但係當年真係冇乜邊部劇或者係邊個角色係特別彈出,形勢唔似今年。公司畀你係咪可以話唔攞呢?唔得架嘛,嗰年就係咁嘅情況下得獎。有邊個唔想得到大家嘅認同呢?唔係做演員咁辛苦為乜!

同行看好:非常開心


今年嘅情況唔同,之前公司記者會公布今年台慶頒獎禮嘅候選名單,小弟喺同事之間嘅「視帝」投票率最高,令我好開心!因為同行都係演戲嘅,所以知道演繹角色嘅難度有幾高,有咩角色難做,有咩角色易做,知道你係咪做得好……所以得到同行認同非常開心,亦非常難得!對我係好大嘅鼓勵,信心愈嚟愈大。信心唔係自己畀自己,係人哋畀我嘅!由網上投票開始票數最多,去到喺街上觀眾嘅支持、畀我嘅反應……有好多人同我講「今年你應該攞」……信心係一路累積返嚟,如果我冇信心,又點對得住支持我嘅人?

你問我點睇謝天華,我知《潛行狙擊》收視口碑都好,但播出嘅時候我唔喺香港,冇親眼睇過,所以畀唔到自己意見。大家做演員好明白大家嘅心態,亦好明白天華好想攞(視帝),雖然立場唔同,希望大家一齊努力啦!

Profile


身高:1米78

生日:1969年8月15日

簡歷:16歲參加《新秀歌唱大賽》後赴海外升學,及至93年才回港出碟,惟因與經理人戴思聰意見不合而流放台灣,一直星途浮沉。其後獲無綫賞識簽約為「親生仔」,擔正多套劇集,06年終憑《天幕下的戀人》初封視帝,今年《怒火街頭》中「Law霸」一角再度爭視帝。

口述:鄭嘉穎

筆錄:影視組

攝影:吳文聰

場地:Hair Corner

服裝:Beauty & Youth United Arrows

執四攤?多謝晒!

拍到《怒火街頭》要好多謝唐基明(無綫前監製),雖然我唔係佢第一選擇,仲要係第四選擇,但係最後佢都選擇咗我,角色唔係寫畀我,收到劇本已經有7、8集,係其他人啲期唔得,但係我唔介意。我好感激佢,呢個唔係問題,最後機會喺我手上,過程唔重要,好多謝佢肯畀我呢個結果、機會。反而好感激呢套劇唔係為我而寫,為我而寫未必可以寫到咁激,好多謝冇就住嚟寫,先至有Law霸嘅「誕生」。


「勁敵」有嘢講

今年視帝之爭愈趨熱烈,鄭嘉穎、謝天華和黎耀祥成三國鼎立之勢,作為「勁敵」,謝天華和黎耀祥又如何評價嘉穎的得獎機會?

黎耀祥
黎耀祥:「我睇好鄭嘉穎o架,佢係一個好好嘅對手,外間對佢嘅評價亦都好好。我自己都已經攞過兩年喇,今年嘅壓力就冇咁大。」

謝天華
謝天華:「印象中無同鄭嘉穎合作過,不過早前同佢去加拿大登台,同佢相處得最耐,大家好多嘢講,乜都講得。佢今年成績好好,喺香港《怒火街頭》好受歡迎,內地又有部《步步驚心》好勁。佢有咁好成績應得嘅!佢喺《怒》劇入面露股我都有睇,係『優質股』。」

台慶爭獎事件簿

每年視帝視后寶座競爭激烈,除了賽前一輪口水戰外,賽後亦因「有人歡喜有人愁」而屢爆是非罵戰,可謂鑊鑊新鮮鑊鑊甘!

陳豪 Vs 夏雨

07年,陳豪、夏雨憑《溏心風暴》雙雙提名「最佳男主角」及「我最喜愛的電視男角色」,豈料陳豪獨攬兩獎,加上夏雨專誠着妻兒返港等捧獎,有指他因而怒極缺席慶功宴。

郭可盈 Vs 張可頤

張可頤03年憑《九五至尊》開齋封后,但其後接受訪問時卻寸勁敵郭可盈欠缺代表作,又在佘詩曼說話時嘴藐藐,因而在慶功宴被杯葛,慘變「獨孤精」。

胡杏兒 Vs 佘詩曼

胡杏兒06年為《肥田囍事》增肥40磅,雖然同時提名「最佳女主角」及「我最喜愛的電視女角色」,但最終佘詩曼憑《鳳凰四重奏》起孖,有傳杏兒因而向無綫詐型。

Orignal From: 鄭嘉穎:我唔接受換獎

沒有留言:

發佈留言