2011年11月24日星期四

鍾嘉欣自認攞A 晒視后戰衣

【萬千星輝頒獎典禮 2011】鍾嘉欣今年在電視圈的成績很不錯,尤其是《點解阿 Sir係阿 Sir》中 Miss Koo一角令她更上一層樓,有真正實力問鼎視后寶座。不過嘉欣以平常心看待,尤其連在討論區常批評她的網民都接受了她,她自言等如已攞了 A級成績,日前她嚴選出征台慶頒獎禮的戰衣。

鍾嘉欣憑無綫劇《點解阿 Sir係阿 Sir》中 Miss Koo一角,角逐今屆無綫台慶頒獎禮視后,由於此角色口碑甚好,嘉欣有信心當晚會攞獎,故特別請時裝設計師好友鄭兆良( Barney Cheng)跟她一同設計戰衣。

嘉欣自覺今年拿得 A級成績,對支持者有所交代。

嘉欣自覺今年拿得 A級成績,對支持者有所交代。



鍾嘉欣在《點》劇中 Miss Koo一角大獲好評。電視圖片

鍾嘉欣在《點》劇中 Miss Koo一角大獲好評。電視圖片

鍾嘉欣的閃爆戰衣仍未到港,故忍不住試穿鄭兆良其他靚衫。

鍾嘉欣的閃爆戰衣仍未到港,故忍不住試穿鄭兆良其他靚衫。

「入圍當贏咗」


曾性感 Big爆全場的嘉欣,今次大玩 Bling Bling。

曾性感 Big爆全場的嘉欣,今次大玩 Bling Bling。

對於今次頒獎禮,嘉欣坦言有信心,但以平常心看待,她說:「 Miss Koo呢個角色攞唔攞到獎係一件事,但今年嘅成績已經係攞 A,好滿意,可以答謝我嘅支持者。」最令嘉欣開心的是,就連討論區以往只會批評她的網友,都讚她今次演得好。

雖然今年成績好,但嘉欣覺得仍有很大進步空間,她笑言:「有啲剛嚟發展嘅華姐問我點可以演好喊戲,可以喊快啲,其實我都係入行七年累積返嚟,需要有經歷,慢慢變成有自信。」既有自信,若攞不到獎會否失望呢?嘉欣說:「我係驚 fans失望,我自己就唔緊要,入圍已經當贏咗,成績都 A啦!」

拍外傳拉提琴


嘉欣不放眼在獎項上,反而希望做足準備,演好下月初開拍的《 Miss Koo外傳》,那個全新的 Miss Koo不玩保齡,轉玩大提琴,會有更多的內心戲。

至於台慶頒獎禮的戰衣,嘉欣的設計意念是要有自己的性格,雖然不算性感,她笑言:「以前 Big爆全場,今次係用人手釘嵌啲水晶閃爆。」

Orignal From: 鍾嘉欣自認攞A 晒視后戰衣

沒有留言:

發佈留言