2011年11月22日星期二

避鍾嘉欣 簽Paco做一姐 陳法拉氹掂老公泵水

FACE週刊 第235期

老公萬歲


避鍾嘉欣 簽 Paco做一姐 陳法拉氹掂老公泵水


2011年11月23日

今年視后之爭,明顯係皇后胡杏兒大戰madam Jo陳法拉,時間緊迫,搞到自稱低調的法拉,終於都要拉埋Neway大少老公薛世恆出活動,公開關係兼造勢。

其實,薛世恆一向錫住老婆,有傳去年法拉簽約的星煥國際都係由薛世恆暗中科水,可惜簽約一年,法拉碟都冇出過,上週五星煥仲隆重宣布鍾嘉欣加盟。據知當法拉得悉鍾嘉欣「踩地盤」,即出招叫老公「做嘢」,除提早解約外,更叫老公再泵水開新公司,又氹掂大少搵金牌經理人Paco(黃柏高)出山揸莊新公司,誓要捧法拉做一姐。

法拉話晒都係視后熱門之一,當然露背賀台慶。
真空搶視后
法拉話晒都係視后熱門之一,當然露背賀台慶。
今次一定出到碟!真實對白

去年七月,陳法拉在公司高層樂易玲撐場下,簽約兩年星煥做歌手,一年死約已過,眼見同期加盟星煥的新女吳若希、鄭欣宜都已先後推出個人專輯,反而一早講明要競逐今年女新人獎的陳法拉,就一隻歌都冇派過台,話晒都係老闆娘,仲要多埋個花旦鍾嘉欣,為免惡鬥,法拉暗中在今個月提前解約,鋪路過Paco新公司印印腳等做一姐。


公開關係
為咗幫法拉視后拉票,薛世恆上週四(17日)首次帶老婆出席Giorgio Armani造勢。《蘋果日報》圖片


嘉欣轉會撐
當年何哲圖(左)一手提攜鍾嘉欣入Neway,如今伯樂過檔星煥揸fit,鍾嘉欣都轉會力撐。

今年視后胡杏兒(左)同法拉(右)之爭,暫時杏兒被睇高一線,不過法拉做唔成視后,都有老公捧佢出碟。
皇后鬥Madam
今年視后胡杏兒(左)同法拉(右)之爭,暫時杏兒被睇高一線,不過法拉做唔成視后,都有老公捧佢出碟。

新label玩晒


知情人士透露︰「只要幫到法拉,Daniel(薛世恆)好肯使錢,星煥幫唔到,加上簽埋鍾嘉欣,所以咪搞多一間公司捧囉,一年死約過咗就算,橫掂都唔係好多人記得佢係星煥歌手。」

星煥幕後老闆係Neway大薛公子已是公開秘密,據知他與黃柏高識於微時,而且Paco下年同金牌正式完結所有合約,連1年「冷河期」都過埋,終可再捲土重來,第一個任務,就是負責捧紅大嫂陳法拉。知情人士續說︰「Paco捧歌星不嬲掂,Daniel會揼本畀佢搞,仲有一隊港版AKB。」

記者致電Paco,佢未肯公開明年的復出大計,但就承認同薛世恆好老友,Paco說︰「同薛世恆識咗好耐㗎喇,一直都有合作,我只可以講,法拉係一位好有潛質嘅全面藝人。」上週六(19日),穿上大露背晚裝嘅法拉風騷現台慶,仲話下年一定出到碟,「同Paco係認識㗎喇,至於同星煥嘅合約年期,我真係唔記得,總之下年一定出到唱片。」有老公加金牌經理人睇住,今次實得啦!

舊年法拉簽約星煥係威係勢,結果連碟都冇得出。《蘋果日報》圖片
'10首簽
舊年法拉簽約星煥係威係勢,結果連碟都冇得出。《蘋果日報》圖片


《蘋果日報》圖片

舊年幫無綫劇《誘情轉駁》唱主題曲〈愛情轉駁〉,法拉仲以為食住個勢出碟,連日來出show(左)、登台都唱紅呢首歌,點知空歡喜一場
一歌花旦
舊年幫無綫劇《誘情轉駁》唱主題曲〈愛情轉駁〉,法拉仲以為食住個勢出碟,連日來出show(左)、登台都唱紅呢首歌,點知空歡喜一場。

硬膠面疑雲


臨近頒獎禮,法拉自爆近日因疲勞過度同壓力所致,覺得臉部有麻痺僵硬感覺,醫生話佢三叉神經出現問題,有臉癱危險而辭演新劇《名媛望族》赴美求醫。遠睇法拉都唔覺唔自然,但近睇又的確有啲硬膠,唔係打botox打到咁嘛?

法拉拍埋新劇《東西宮略》後,就返美醫病,近日法拉左面出現麻痺,搞到個招牌笑容都硬晒
法拉拍埋新劇《東西宮略》後,就返美醫病,近日法拉左面出現麻痺,搞到個招牌笑容都硬晒。


演員靠樣搵食!真實對白

出山捧新人


仲有個幾月,Paco就正式同金牌大風結束關係,翻身在即,Paco已急不及待加盟「太陽娛樂文化」,話就話做監製,仲出產過幾套電影《撲克王》、《戀夏戀夏戀戀下》,但Paco對音樂點會死心,今次仲有薛世恆以銀彈支持,仲唔有咁大搞咁大咩! 不過,Paco向來捧完啲歌手,紅咗就拍拍籮抽走人,更不會隨Paco轉會(見下表),但Paco好豁達咁話︰「我會搵番佢哋拍戲㗎,好似小方同Stephy啱啱先拍完。」

Paco宿命 轉會冇星跟





Paco沉寂一年,滿肚密計準備重出江湖。


新女

港版AKB48?
港版AKB48?
新組合 Paco頭炮係一隊港版AKB,成員有韓國妹,勁歌熱舞為主。

Orignal From: 避鍾嘉欣 簽Paco做一姐 陳法拉氹掂老公泵水

沒有留言:

發佈留言