2012年4月1日星期日

張馨予爆婚訊 吳卓羲唔認頭

張馨予爆婚訊 吳卓羲唔認頭
[22:42] 2012/04/01

【on.cc 東方互動 專訊】 吳卓羲女友、內地乳模張馨予下午突然在微博爆婚訊!她寫上:「我要結婚了!他是……」趙碩之留言「搭訕」,自稱要跟張馨予結婚,並著大家叫她「張太」。約1小時後,張馨予才自揭大話:「他是……愚人節!哈哈,節日快樂!」記者致電問吳卓羲是否知道女友的惡作劇?他9秒9劃清界線:「唔知喎!我冇睇佢微博,今日愚人節嘛!唔好拉我落水!(有冇明講或暗示結婚?)冇講過,唔好玩我啦!」他再三強調女友只是開玩笑,對文中的「他」不願置評,並無奈表示已收到不少朋友的整蠱電話,過了一個「充實」的愚人節!

張馨予在微博公布「婚訊」,吳卓羲急急澄清。
張馨予在微博公布「婚訊」,吳卓羲急急澄清。
張馨予自爆婚訊,但吳卓羲毫無心理準備,大叫:「唔好玩我啦!」資料圖片
張馨予自爆婚訊,但吳卓羲毫無心理準備,大叫:「唔好玩我啦!」資料圖片

Orignal From: 張馨予爆婚訊 吳卓羲唔認頭

沒有留言:

發佈留言