2012年5月1日星期二

人間喜劇 《盛女》Bonnie繆婉嫻

FACE週刊 第258期

面對面


人間喜劇 《盛女》 Bonnie繆婉嫻


2012年05月02日
巴爾扎克的作品集《人間喜劇》,以 2,400多個人物,側寫出 19世紀的法國面貌。而今月中,無綫 10集真人騷節目《盛女愛作戰》, 5位恨嫁女士,加上一群人生教練與導師,眾人之八卦醜聞不但娛樂了大家兩個星期;另再度挑起港男港女相互傾軋的積怨。現實中的喜劇,誠然往往源自悲哀的眾生相。

《盛女》 Bonnie繆婉嫻

而盛女之一、 29歲的 Bonnie(繆婉嫻),個性豪邁,更因長相而被網友封為「女版錢嘉樂」;在這齣鬧劇中一夜成名之餘,更獲商台 CEO陳志雲欽點,上週一( 23日)起在新節目《大龍鳳》中開咪,成了另一齣山雞變鳳凰的故事。

首次接受專訪的 Bonnie,已答得頭頭是道:「其實呢兩個星期所有嘢發生得好快,我到家都仲係摸索緊,你問我適唔適應到,我都未知成件事係點,所以都唔知,只係覺得好 攰。……紅得快,忘記得快,係香港傳媒嘅生態,家既然有機會在商台發展,我要做好呢份工。」小盛女逐鹿名利場,延續繽紛喜劇,又有何不可呢?

三十歲前的女人


曾任職傳媒行業的 Bonnie,一直是眾人中被爆料最少的人之一,「因為我以前做過 online media嘅 Corporate Communications,所以自己知道要點樣保護自己嘅嘢……而傳媒朋友搵到嘅嘢,好坦白講,有啲我係意外,但有啲係我分享出嚟,都唔會特別介意。」難怪在訪問之初,當我問到她就讀哪所中學,她也小心對答:「我覺得要保障番我身邊嘅朋友,因為怕大家去摷校刊呀。」如此熟悉圈中運作,入行似乎並不意外。「我唔抗拒,本來都唔係想入娛樂圈,或者影視圈,只不過我覺得有一個機會去擴闊自己嘅眼界。當然今日嘅機會我好珍惜,亦都完全意外。」

最後她只肯透露曾在東區就讀官立中學,「從來冇諗過自己要做到啲咩嘢,所以讀書時候都幾迷惘,但因為讀理科出身,咁覺得從事 health science,可以在健康同醫護方面幫到人……自己係一個鍾意同人相處嘅人,都希望將來嘅職業同人有關,就係唔想做 engineering同 accounting呢啲職業」。但後來高考成績僅僅合格,被家人安排往澳洲升學。「佢哋想畀個機會我讀大學、又畀我自己獨立生活,同見識吓外國嘅世界係點樣。」在留澳 8年,在科廷大學修讀護理學,只欠修讀一個學期便可畢業,「因為有啲私,嗯……一半私人理由、一半屋企原因,我就返咗香港,差一個 semester就可以畢業,係好可惜,但因為唔係我可以控制,所以冇辦法啦!」

09年 Bonnie回港工作,而家人則移居澳洲,現時自己獨居父母所留下的公屋。「當呢個機會嚟(《盛女》招募)嘅時候,我冇同任何人講過、討論過,好任性就決定咗報名。我覺得在過去 29年,我聽太多身邊人嘅意見,好似冇一件事係我曾經決定過,譬如去澳洲讀書都係屋企人嘅決定。……我父母唔在港,於是自己豁出去做一啲嘢。」

《盛女》 Bonnie繆婉嫻
性格「男仔頭」的 Bonnie,在節目中經常爆出金句,現在開咪做主持要學習收斂,「我家都係 honest㗎,不過唔會完全唔經大腦講出嚟囉。」

《盛女》 Bonnie繆婉嫻
Bonnie在陳志雲邀請下,聯同林曉峰及導師 Eva主持《大龍鳳》,「家暫定做一季 13個星期,希望自己可以盡快 pick up到一個專業主持嘅水平。」

她自言參加《盛女》,並非自信十足,只是趁「而立」大關前賭一場。「當時覺得自己做咩都做得唔好,學業我又差一個學期未完成;在事業我又好多困難同掣肘,因為學歷問題,事業發展又有局限。愛情方面,同個男朋友差唔多在準備結婚時分咗手,身邊好多朋友結 咗婚同有小朋友。自己覺得年紀愈大,選擇就愈來愈少。加上,同屋企人嘅關係又好疏離,總之自己覺得冇一件事係順利。究竟我有咩問題呢?與其一個人在屋企諗唔掂,咁不如聽吓人哋意見…… 30歲係一個好好嘅總結同修正。如果自己有唔成熟嘅地方,就令自己成長囉。」

我是喜劇演員


為什麼不向身邊朋友問意見,倒要上電視給全港觀眾評頭品足?「自己從來唔會主動問朋友意見,但有時朋友會唔抵得,會講一啲說話畀我聽。坦白講,忠言永遠逆耳。我以為係我令到身邊嘅朋友唔開心,所以佢哋唔鍾意我,冇諗過佢哋其實為我好,於是更加收埋自己嘅嘢。我媽咪教我永遠做最壞打算,於是我永遠向最壞方面諗……可能好小事都會諗到世界末日。譬如今次商台嘅機會,我唔會諗自己可以做到啲咩,而係有幾多人會失望呢?會唔會令到身邊人唔開心,因為佢哋冇呢個機會?或者陳總咁賞識我,會唔會令佢失望呀?」
在《盛女》節目中, Bonnie被形容為「義氣仔女」、喜歡照顧別人,而工作人員也多次向我強調她的熱心。「我覺得見到身邊嘅人開心,我就會開心;如果身邊嘅人唔開心,我都會唔開心,所以我會好努力令佢哋開心,其實都係一個自私嘅出發點。」今年初她更捐骨髓救助一個年紀相若的血癌女病人,「我家算有少少嘅名氣,最想可以帶到一啲正面嘅信息畀觀眾,好想拍一啲慈善嘅廣告,最想幫骨髓資料庫拍廣告。」

《盛女》 Bonnie繆婉嫻
10集的《盛女愛作戰》引起全城關注,其中 4位盛女 Bonnie、 Suki(左二)、 Mandy(右二)和 Florence(右一)即被網民起底,而熟知傳媒運作嘅 Bonnie已一早保護好個人資料。《蘋果日報》圖片

《盛女》 Bonnie繆婉嫻
一班盛女及導師被邀上陶傑主持的《光明頂》,被聽眾指「騎劫」, Bonnie回應:「我明白《光明頂》嘅路線同我哋好唔同,會令到恆常嘅聽眾唔開心。」

《盛女》 Bonnie繆婉嫻
未參加《盛女》節目前的 Bonnie,比較不修邊幅,有自稱舊同學的讀者報料,指 Bonnie在澳洲留學時經常與男同學作伴,但多為其貌不揚的男生。

《盛女》 Bonnie繆婉嫻
我唔係一個花瓶嘅角色、無知婦孺。

去年她已在網台「民間電台」主持節目,自前週在陶傑主持的《光明頂》做嘉賓而獲陳志雲賞識,算是平步青雲。「我唔係一個花瓶嘅角色、無知婦孺,(在《光明頂》)有啲評論同題目研究,我都有自己嘅睇法。如果單單講我係一個盛女,我就唔可以上《光明頂》,咁大家只係了解咗我嘅其中一面囉。」現在她跟兩位《盛女》教練 Winnie和 Eva,夥拍林曉峰主持清淡節目《大龍鳳》,算是平了半個 DJ夢。「細細個已經聽阿芝(卓韻芝),由《我有個頭》時已經開始聽,都有追商台啲廣播劇。當時都會諗阿芝都係大我幾年啫,點解佢會做到?點解佢會咁叻?咁我會唔會都做到呢?但真係冇諗過,真係會有呢一日。」

即使她被彈口齒不清,疑似黐脷筋,亦一樣有權發聲。「其實我嘅聽覺唔係好靈敏,聽唔到自己咬字唔正,分唔到輕重音 啫。雖然我黐脷筋,但商台都唔擔心,我做咩要擔心 啫,以後做好啲囉……無論我同商台嘅合作係幾咁長或者好短,只要唔違背我可以認識電台運作(原意),可能唔係商台唔要我,可能係我轉咗去玩其他更加好玩嘅嘢呢。就算一日之後冇咗啲名氣,我唔會唔開心。」

我想嫁得好


Bonnie事業漸露曙光,偏偏剩女身份依舊如影隨形,共有 6次戀愛經驗的她,初戀發生在考會考之時,二人直到往澳洲升學而分開。「第一個男朋友好錫我,令我有錯誤期望,以為所有男人應該好錫女朋友。」她甚至兩度成為第三者而不自知:「男朋友話唔係(已婚),我就會信 㗎喇!」

「其實我寧願嫁得好,都唔想做女強人。我冇咩事業心又冇咩大志,暗地裏我嘅志願係做一個好太太。經營一個屋企同經營一間公司,一樣唔簡單,一樣咁多變幻……家借少少嘅名氣,自己可以去到唔同嘅社交場合,可能會識到更多唔同嘅人,可能佢哋未必會介意我係咪一個名人出身。」

因為想認識上流人士?「其實係一個誤解,在(《盛女》)節目內我講過『凡去蘭桂坊嘅(人)都想識個 banker、識飲紅酒、咖啡,打 golf,而唔係食雲吞麵』,我嘅意思係指擴闊生活圈子,唔只係向上,而可以向橫同向下擴闊,我唔介意認識任何階層嘅人。好似我除咗對商台、對電視有興趣,我對鑽地都有興趣㗎!只要我唔識嘅嘢我都有興趣,甚至個男朋友係整魚蛋粉,我都覺得有專長嘅男人好有吸引力,我想今我有一樣崇拜佢嘅本領。我嘅大志係好小女人,就係想成為一個賢內助,例如我老公係個 programmer,我就學吓電腦囉;如果佢係個魚蛋粉佬,我就學吓點樣搓靚啲魚蛋粉囉。」

《盛女》 Bonnie繆婉嫻

《盛女》 Bonnie繆婉嫻
Bonnie在澳洲生活 8年,起初與中國人作伴,後來多與外籍同學一起打波遊玩,「同外國人相處可以開心啲,可以好坦誠咁講,有時有啲擁抱同親吻,我會覺得好窩心。」

《盛女》 Bonnie繆婉嫻
為家中長女的 Bonnie,有一個年幼 4歲的弟弟,但她說自己與家人關係比較疏離,「我同媽咪瞓覺係最辛苦,因為我一定黐喺床嘅另一邊,會覺得掂到對方嘅感覺好奇怪、唔自然。」

《盛女》 Bonnie繆婉嫻
去年 Bonnie與 Santino徒弟 Pierce一起主持「民間電台」的《盛女再作戰》節目,至今天 Bonnie到商台開咪, Pierce亦一直陪伴她接受訪問,打點甩漏。

留給最親的說話


從來 Bonnie的賣點是說話直率,在熒幕前先有「靚女都會撩鼻屎」金句,鏡頭後則直斥 45度達人 Santino「好心你唔好咁 chok!」;初生之犢,有潛質月旦人事,亦難免言多必失會出事。

訪問中,在節目統籌人員和好友兼 Santino徒弟 Pierce護航下,即使 Bonnie偶有說辭不清的時候,二人隨即提點和解釋,步步為營,生怕有誤。「其實家無論開咪定面對傳媒,講真好多掣肘,都唔可以暢所欲言,有好多朋友好衷心同我講,你講嘢要小心啲,既然你都唔識講嘢,就不如唔好講喇!咁我在工作同面對傳媒時惟有謹慎一啲,最真嘅說話真係留番畀最親嘅人囉。」 Bonnie說道。

Orignal From: 人間喜劇 《盛女》Bonnie繆婉嫻

沒有留言:

發佈留言