2012年8月17日星期五

殼王欽點救亡 曾志偉請劉德華出山拍劇

忽然1周 第890期

電視大戰如箭在弦,早前無綫面對 now及城市電訊挖角戰,元氣大傷,除了金牌監製劉家豪及梅小青被 now挖走,一大班甘草演員及幕後人員亦大量流失,令無綫拍劇進度大受影響。以往無 綫每年的劇集存貨,足以應付一年的播出,惟今年7月拍罷《巴不得媽媽》後,未足一個月已急急推出,證明無綫劇集存貨量大不如前。

無綫揸弗人殼王(陳國強),最近動作多多,除了搵王晶返無 綫拍劇外,更找來曾志偉大打人情牌,搵電影紅星拍劇,更將電影及電視劇結合,雙線發展。志偉更已聯絡好劉德華及古天樂,隨時 stand by做男主角,投資額千萬計。

殼王欽點救亡 志偉請劉華出山拍劇

今年無綫最高收視的劇集,是早前播出、由劉家豪監製的《護花危情》,平均收視 32點(約二百萬觀眾),而劉家豪已過檔 now,即將掉轉槍頭打無綫。
今年無綫最高收視的劇集,是早前播出、由劉家豪監製的《護花危情》,平均收視 32點(約二百萬觀眾),而劉家豪已過檔 now,即將掉轉槍頭打無綫。

殼王繼搵王晶回巢拍劇外,今年最大的計劃就是搵志偉搞電影加電視版劇集。殼王之所以有此構思,無非是想借助王晶及志偉在影圈的人面,邀請一批一線的演員返無綫拍劇。王晶以 4萬一集邀得七料影后葉德嫻拍 40集長劇,男主角除了馬國明外,還有內地走紅的劉愷威及晶女郎童菲。

「殼王搵王晶同志偉,除咗想借佢哋嘅人面,搵紅星拍劇,亦可以為無 綫引入多啲新面孔,加上近年劇集的收視回落,佢希望帶 嚟競爭性,對做咗好多年嘅珍姐(曾勵珍)同 Tommy(梁家樹)有新衝擊。而志偉仲拍心口,話會搵影圈嘅紅人返嚟拍,好似劉德華同古天樂呢 啲大卡士;仲會搞埋電影,打入大陸同東南亞巿場,總之係大 project。至於志偉拍 嘅劇,一定會放喺黃金檔期,連珍姐同 Tommy嘅劇都要讓路。」知情者說。

周日( 12日),本刊向志偉求證時,他直認不諱︰「係!依家諗緊一個時裝、一個古裝劇,係同電影掛鈎,好似之前《 Laughing Gor》,都係我 idea。我依家諗緊係電視劇個故仔伸延到電影,還是拍電影先,再將個故仔變番一個三、四十集嘅電視劇。我又諗過拍《飛虎》呢類題材嘅電視劇,有唔同嘅單元。」

志偉開戲有計


自從殼王入無綫,志偉與無綫合作更緊密,三年共拍了三套賀歲片,包括《 72家租客》、《我愛 HK開心萬歲》。曾志偉吹雞,梁家輝同吳君如隨時候命。他今年話咁快就拍咗套《 2012喜上加囍》,收視一千七百多萬,算有交代。


2011年《我愛 HK開心萬歲》
收 2,669萬


2010年《 72家租客》
收 3,088萬


2012年《 2012喜上加囍》
收 1,788萬

王晶入 TVB,還會帶埋晶女郎童菲及葉德嫻。葉德嫻未來大有機會再同華仔結劇緣。






我都唔弱。(設計對白)

古天樂等好劇本


不過,志偉謙稱自己拍電視劇係初哥,要不斷學習︰「我拍電影瞇埋眼都識拍,但我唔熟電視劇嘅結構,所以會搵人幫手。我會搵合作開嘅班底麥曦茵、黃精甫等人。我哋好有默契,拍電視劇會好有火花。」

問到是否搵劉華及古仔出山?他說︰「華仔係有同我講,如果個劇本佢鍾意,唔排除會返無綫幫手。而古仔都話過冇問題,依家係爭個好劇本。其實演員都係劇本出發,有好嘅故事,我有信心可以打動佢哋。(咁個劇本有未?條橋係點?)橋嘅嘢梗唔可以穿,穿咗就俾人拍咗 㗎 嘞!」

殼王搵志偉、王晶開劇,身為無綫老臣子的戲劇製作總監梁家樹亦不甘示弱︰「冇衝擊!只有幫助,係一件好事(指王晶同志偉搵大卡士演員拍劇)。大卡士有幫助,大家有大家專長,志偉都有同我傾過。(無綫想搵多啲新血?)其實不嬲都做緊,好似拍《衝上雲霄 2》,都搵好多唔同外援。我 哋都有培養新人,都有搵知名人士幫手。(王晶、志偉加入,對劇組有冇壓力?)不嬲都有壓力,做嘢佢哋肯定幫到。」至於珍姐,則因放大假,未能回覆。

其實志偉與殼王一向私交甚篤, 01年兩人齊齊搞 Star East,與阿倫及阿叻(陳百祥)都是公司股東。上月無 綫全台影大合照,志偉及阿叻更企正中間位。近日有傳阿叻入無 綫做高層,雖然他最後否認,但阿叻及志偉乃殼王背後軍師,今次志偉走馬上任做劇集監製,亦是殼王悉心安排。

除了戲劇組,最近有傳志偉女兒曾寶儀將加入綜藝科做主持。殼王處處插旗,目的好簡單,就係要完全控制大局。


古仔最後為無綫拍劇,是 01年的《尋秦記》,當年他拍此劇時曾與女主角郭羨妮玩失蹤,因而傳緋聞。


志偉與阿叻猶如殼王左右護法,在無綫影響力不容小覷。

影視兩邊走


受歡迎的台劇都會拍成電影,反而港劇就罕見,早年《俠骨仁心》先拍電影再拍電視算是創先河,而近年的例子有《 Laughing Gor》系列及由綜藝節目改編的《勁抽福祿壽》電影。

《俠骨仁心》


00年,鄧特希先將《俠骨仁心》拍成電影,之後再將後續故事改編成亞視劇集。電影版有梁朝偉及李嘉欣,不過兩人在電視版就冇 咗,改由楊恭如、鍾鎮濤及關詠荷主演。


《俠骨仁心》電視版


《俠骨仁心》電影版

《 Laughing Gor》系列


《學警狙擊》的 Laughing大受歡迎, TVB順勢在 09年將前傳故事改編為《 Laughing Gor之變節》,再在 11年拍成《 Laughing Gor之潛罪犯》兩部電影,除了謝天華外,電影版加入吳鎮宇、黃秋生、陳法拉演出。


《學警狙擊》


《 Laughing Gor之變節》

Orignal From: 殼王欽點救亡 曾志偉請劉德華出山拍劇

沒有留言:

發佈留言