2012年8月30日星期四

我得寵:呂慧儀、醒目貓爭床瞓

呂慧儀鍾情小動物,兩年多前從朋友家領養了一隻英國短毛貓Tiger,難得連老公黃文迪(Dickson)也愛屋及烏,十分痛錫Tiger,一家三口樂也融融。醒目貓Tiger最愛跟主人爭床瞓,如被拒於房門外,牠會發老脾怒吼。 撰文:王崇穎

香港寸金尺土,令不少香港人既想養寵物但怕不夠空間予牠們活動,以往曾養過狗的呂慧儀(長腳蟹)依然屬愛心一族,向來鍾情小動物,兩年多前難得領養了一隻英國短毛貓Tiger,她回想當日和Tiger結緣的經過:「嗰時朋友屋企隻貓生咗成五隻貓仔,所以我就領養咗一隻,以前都有養過狗,不過比較麻煩,因為要成日帶佢出街,咁貓比較方便,佢哋好愛乾淨,所以打理上比較簡易,而且我又成日開工怕少時間陪寵物。」

呂慧儀不時把Tiger打扮得古靈精怪,難得是牠樂做模特兒。
呂慧儀不時把Tiger打扮得古靈精怪,難得是牠樂做模特兒。

Tiger小時已相當討人歡喜,難怪呂慧儀對牠愛不釋手。
Tiger小時已相當討人歡喜,難怪呂慧儀對牠愛不釋手。

在家中Tiger有私人吊床,看牠睡覺時也特別招積。
在家中Tiger有私人吊床,看牠睡覺時也特別招積。

呂慧儀和老公Dickson一樣愛錫Tiger,一家三口樂也融融。
呂慧儀和老公Dickson一樣愛錫Tiger,一家三口樂也融融。

「識聽我哋講嘢」


長腳蟹直言當日手抱個多月大的Tiger回家時,感覺似生了小朋友一樣:「當時一收工就要返去照顧佢,又要餵佢,好彩老公Dickson都有幫手照顧,大家輪流照顧,諗番起都幾開心。」長腳蟹大讚Tiger懂人性,更不時與她聊天,她說:「佢成日都會同我哋講嘢,我哋遲返屋企佢就會鬧我哋,好大聲咁長喵喵聲,有時我哋入廚房佢又知道會有嘢食都會叫,啲語氣好似叫我哋快少少咁,好搞笑。」

平時不用開工,長腳蟹多數留在家陪貓咪,更經常與牠談話,她說:「佢真係識聽我哋講嘢,講乜佢都知,有時帶佢出街叫佢去屙屎佢都會去屙,佢識sit、hand hand同stand up,佢知道做乜嘢動作會有嘢食,我都冇專登去訓練。」

長腳蟹表示Tiger真的似人,甚排斥同類,故一直想為牠添個伴,她說:「佢本身真係好獨立,之前同其他貓相處都係自成一國,佢好似覺得自己唔係一隻貓咁,唔會理其他貓,好高傲但對人就好好,完全唔覺自己係貓。有時都會上床同我哋爭位瞓,唔畀佢入房佢就會喺門外大叫,佢根本就當自己係人。」

長腳蟹對Tiger愛護有加,更大讚牠十分乖巧,問到會否為牠配種,她即表示早已為牠進行絕育手術:「好耐之前有為呢個問題煩過,但生咗搵人養又係麻煩,所以就做咗絕育手術。」


呂慧儀經常買玩具給Tiger,玩到攰便睡在地上休息。

早絕育更長壽


會否覺得愛貓太慘,長腳蟹說:「佢從來都冇歡樂過,如果歡樂過先閹仲慘,覺得自己雄風不再,家唔畀佢知乜嘢感覺咪仲好,而且絕育會令佢更健康同長壽。」

眼見不少人因各種因由拋棄小動物令長腳蟹堅持做個好主人,她表示將來自己懷孕到生小朋友亦會對Tiger不離不棄,她說:「佢一向同小朋友都相處得好好,更加唔會對小朋友出爪。」原來閒時長腳蟹更會帶牠到沙灘曬太陽,她說:「佢成日都會出街,有時買嘢會帶佢出去,又會帶佢去黃金海岸曬太陽,佢又唔係好怕陌生,更加唔會四周走。」

Tiger死穴怕大狗


萬千寵愛在一身的Tiger雖然愛出街,但當呂慧儀拿起家中一個寵物箱時,Tiger反而掉頭走,她說:「有次用呢個箱帶佢去醫院洗腎結石,好多貓都掛住玩好少飲水,住咗一晚醫院之後佢就好怕,以後都唔敢再入呢個箱,怕再去醫院。」

除了怕入寵物箱,Tiger最怕大狗,長腳蟹說:「試過喺出面有隻大狗好想同佢玩,但嗰時佢細所以好怕,隻狗又當佢係玩具咁同佢玩,仲想用口叼佢,嚇到Tiger即刻爬上我頭頂。」長腳蟹相信當日五隻貓仔中能選中Tiger絕對是一種得來不易的緣份:「嗰時其他幾隻真係好活潑,我觀察咗Tiger好耐,睇到佢都幾乖,加上佢係咁多隻當中第一隻喵我,我當然揀佢。」

Tiger


品種:英國短毛貓
年齡:2歲
性別:雄性

Orignal From: 我得寵:呂慧儀、醒目貓爭床瞓

沒有留言:

發佈留言