2012年8月21日星期二

文頌嫻剖腹誕女

文頌嫻昨日在山頂嘉諾撒醫院剖腹誕「龍女」,丈夫李梓慎傍晚前來探妻女,並透露BB重五磅十四安士。問BB似誰?他笑說:「似我,好大鑊!中文名未改,英文名改咗。(陪產剪臍帶時驚唔驚?)唔驚,因為冇得睇。」剛宣布懷孕的湯盈盈於晚約七時許駕車來探好友,她表示早前已買禮物給BB,自己生仔生女冇所謂。

文頌嫻、老公李梓慎、女兒

文頌嫻丈夫李梓慎笑言囡囡似自己好大鑊。
文頌嫻丈夫李梓慎笑言囡囡似自己好大鑊。
湯盈盈駕車前來探望好友,泊位時小心翼翼。
湯盈盈駕車前來探望好友,泊位時小心翼翼。

文頌嫻深夜在微博公佈喜訊:

各位粉絲們和朋友們,通知大家我已順利生產完畢,在八月二十日剖腹誕下我的小龍女,她體重5磅14,英文名叫Jamie ,中文名還未改.

由於生產前我的咳嗽還沒好,所以醫生和麻醉師怕我生產時咳不停,影響了開刀的穩定性,他們有建議我全身麻醉,但我堅持半麻,我說我忍得到,因為我想見証整個過程,最後,我在整整一小時的手術中沒有咳過一聲,真的很感恩!見到bb出生的一刻很感動,一個活生生的生命就在眼前,生命真的很奇妙!

Jason就負責用相機拍下整個過程,bb一聽到daddy把聲就眼仔碌碌望住佢,然後就笑,我見到老公望住bb個樣冧過平時望住我好多,哈哈..不過佢有同我講多謝和辛苦哂老婆,算佢啦...最後當然要多謝大家在這段時間對我和bb的關懷和支持,我會盡我所能做個好媽媽

Orignal From: 文頌嫻剖腹誕女

沒有留言:

發佈留言