2012年8月27日星期一

馬德鐘難忘戴妃 無獎攞係遺憾

馬德鐘難忘戴妃:佢好nice

藝人馬德鐘入行前曾任警察,身形高大的他亦當過G4,更保護過不少國際政要人物,包括有前任港督、中國高官、甚至查理斯王子及已逝世的戴安娜王妃。今年適逢英女王登基60周年,曾被英國統治過的香港人,對英國皇室人員總存在一份情意結,馬德鐘慶幸保護過王子王妃!由今日起一連五天,馬德鐘將與讀者分享他入行前後的種種點滴,讓大家了解水銀燈下的另一個他!

我入行之前做過警察,其實家人都好支持我,嗰時屋企狀況唔算好,想幫補屋企,覺得做警察幾穩定,而且自己當時都好熱血,想為社會做番啲嘢,所以中三畢業後去少年警察訓練學校讀咗兩年,畢業後任軍裝。第一次拍住師兄行咇時好緊張,仲記得自己抄錯牌,嗰陣時心目中覺得做警察就好似拍警匪片咁,巡邏時會遇到啲壞人,但so far我守嘅荃灣區都好和平,冇乜拉過人、冇遇過大案,最多都係處理吓啲家庭糾紛,或者噪音騷擾。

馬德鐘
生得高大的馬德鐘,做G4一企出嚟就夠晒台型啦!

馬德鐘與Rosemary一齊行婚紗騷。
馬德鐘與Rosemary一齊行婚紗騷。

佗槍多年冇開過

而最驚險一次係要追個犯,其實我都係運動健將,但原來當你着住制服、孭住晒啲配件去跑時,係完全兩回事,所以我真係覺得警察嘅制服係錯晒,仲要着住對皮鞋,又要撳住頂帽,啲配件起碼有幾十磅,根本係唔會追到賊,真係好笨!做咗年幾軍裝後,我又轉做藍帽子,主要處理啲反暴動同示威,做咗年幾再轉去做便裝警察,都要孭槍,但咁多年都冇開過,人哋話係好事,手銬就有用過,用嚟押犯,不過後來我都係覺得冇乜挑戰性,就申請做G4,要從頭考過試,當時係20歲。

唔使陪埋入廁所

做G4都好睇身形,我生得高大,行出嚟都叫做有台型。G4最主要工作係保護政要人物,我試過保護戴安娜王妃與查理斯王子、前新加坡總理李光耀、前中國高官同前港督。我真係覺得自己好幸運,竟然可以有幸同皇室人員同升降機,查理斯王子係好有紳士風度,令我感受到好強烈嘅貴族氣場,真係不愧出自皇室。而戴安娜王妃好nice好友善,有次佢去中環shopping,買咗嘢叫我幫佢攞住,但我話我唔可以咁做,佢都好明白,自己攞番。至於前新加坡總理李光耀,印象最深刻係佢keep得好好,證明佢對自己係有一份堅持,同埋對人生有追求。

而好多人都有興趣想知,究竟我哋使唔使跟埋受保護嘅大人物去廁所?其實喺佢哋如廁之前,我哋已經check過晒成個廁所,確保冇人先block咗畀佢哋入去,唔係真係連去廁所都要寸步不離嘅!

Profile

馬德鐘(Joe Ma)

出生:1968年6月27日

身高:1米85

入行經過:1991年因拍攝廣告而入行,1993年加入無綫。

代表作品:《創世紀》、《衝上雲霄》、《鳳凰四重奏》和《富貴門》等劇集。

教官放飛劍偷喊練EQ

娛樂圈多是非,馬德鐘與太太亦經得風浪,原來他的EQ就是於修讀警察訓練學校時熬出來的。馬德鐘爆在警校時,常被師兄及教官玩弄,他說:「嗰時我係新仔,入到去畀啲師兄玩,要我捐床底,又試過畀個教官吐口水,當時覺得啲人針對自己,夜晚偷偷哋喊,後來同警官傾番,佢話係故意咁做,若然喺訓練學校都捱唔到,出到去遇到壞人就更加應付唔到!」

馬德鐘與太太張筱蘭經常拍拖出席活動。
馬德鐘與太太張筱蘭經常拍拖出席活動。

現在回想教官的話,馬德鐘也認為是不無道理;他說鍛煉到的,是終生受用,不僅是體能,還有IQ、EQ,也學會如何在惡劣的環境下自強!

享受行天橋囝囝可接棒

入行前的馬德鐘除服務警界外,亦做過模特兒,跟他同期的model有周汶錡、歐陽妙芝和陳嘉容,現時仍有聯絡,一齊話當年,他說:「我哋都覺得以前做model同依家有好大分別,就以身形為例,以前男model胸肌要求係40吋,好似英雄咁健碩,依家只係34吋胸,話太大着唔落啲衫。

馬德鐘讚兒子身形不錯,有條件做model。
馬德鐘讚兒子身形不錯,有條件做model。

其實到依家我仲好享受行天橋嘅感覺。」

曾任模特兒的馬德鐘,晒肌行髮型騷。
曾任模特兒的馬德鐘,晒肌行髮型騷。

會否讓兒子接棒?他說:「我個仔身形都唔錯o架,但就算做佢都唔係做34吋胸嘅model囉,不過我覺得佢對演戲或幕後有興趣啲。」

馬德鐘:無獎攞係遺憾

馬德鐘在無綫工作18年,直至拍了《衝上雲霄》才備受肯定,終被公認為一線主角。他自言總欠一點運氣,即使後來升呢當小生,但始終與「獎」無緣!

我做G4做咗兩、三年之後,就轉咗做兼職模特兒,嗰時做警察,操到身形好健碩,所以喺model界都算吃得開。跟住接觸到無綫嘅人,佢哋講到無綫好美好,嗰陣我做警察人工係萬二,無綫就九千,但做藝人仲有好多其他收入,所以最後同無綫簽約,咁就入咗個深淵喇,當然好多嘢都冇兌現到。

啱啱簽TVB嘅時候,佢哋準備開拍《少年五虎》溫拿劇,話搵我做鍾鎮濤或者陳友,點知最後冇咗件事,搵咗鍾漢良。而我真正拍嘅第一部劇係《武尊少林》,做一個好乞人憎嘅惡霸,其實我都冇學過戲,最記得有次去少林寺拍外景,我乜都唔識,好在一路有張兆輝等人帶住我咋!入無綫頭幾年,演嘅全部係反派,舞男、色魔,總之就係壞人,我有問過監製點解淨係搵我做?佢話我生得高大,最好做對立。

入行初期主演反派的馬德鐘加入無綫18年,但一直與獎項擦身而過。
入行初期主演反派的馬德鐘加入無綫18年,但一直與獎項擦身而過。

視阿姐為恩師

我做咗七年,直到2000年終於拍到《創世紀》,雖然都係奸角,但都算係配角,唔係三線或者五線,起碼出嚟有記者採訪。嗰陣我仲記得我同阿姐汪明荃有對手戲,佢係一個好認真又準時嘅人,佢成日提點我,又同我講做藝人,就算平時出街都要好醒神,我覺得阿姐真係好敬業,簡直係我偶像同恩師!

到之後嘅《衝上雲霄》,就真係第一次嘗到紅嘅滋味,之後幫陳慧珊喺赤柱拍個MV,突然有三、四十個學生追住我,原來佢哋係想搵我簽名。呢套劇咁成功,但自己喺無綫連一個最喜愛角色獎都攞唔到,因為台慶頒獎禮時套劇只播出十幾集,而我嘅戲份都係集中晒廿幾集之後,離下一年台慶已經太遠,所以有時都要講運氣,其實之後《酒店風雲》都好hit,但我都冇獎攞,我喺無綫18年都冇得過任何獎,自己都覺得係一個遺憾!

口述:馬德鐘

Orignal From: 馬德鐘難忘戴妃 無獎攞係遺憾

沒有留言:

發佈留言