2012年8月23日星期四

樂瞳秘撻TVB音樂總監鄧智偉 馬爾代夫預支蜜月

芳齡25歲、細細粒又甜椰椰的樂瞳是宅男恩物,高登「爸打」最愛在討論區玩自問自答「樂瞳做女友,每日生活點樣過?」呢條問題,同林峯及黃宗澤Friend到癲的無綫音樂總監鄧智偉應該識答。有讀者報料,指去年11月10日,見到樂瞳跟鄧智偉在馬爾代夫旅遊,兩人在港人熱愛的蜜月酒店Ayada拖手、攬腰又搭膊頭,綿綿情話不盡,是情侶都好肯定吧。對戀情被踢爆,樂瞳o依o依哦哦,「呀~呀~我~我~我哋係好朋友。」而鄧智偉則只承認一班人去旅行,強調跟樂瞳不是情侶,「多謝讀者報料,每個人生都有唔同際遇。」

樂瞳憑《點解阿Sir係阿Sir》的學生妹「中女」一角成功上位,雖然身高158CM,跟法拉BB同嘉欣BB的無敵長腿完全無得揮,但勝在夠Cutie,親切感勝一切,被宅男們速捧成女神,TVB力捧,劇接劇,曝光率極高,但吊頸都要唞吓氣。去年11月10日,樂瞳忙裏偷閒跟鄧智偉秘往馬爾代夫展開六日四夜甜密旅程;熱心讀者指,兩人當日先到首都馬里住一晚,翌日乘內陸飛機到Kaadedhdhoo機場,然後轉乘Speed Boat往港人最熱愛的蜜月酒店Ayada「享受」陽光與海灘。在轉乘Speed Boat期間,兩人不時拖手、攬腰、搭膊頭、細聲講甜甜笑,表現煙韌,明顯是熱戀中的愛侶。由於同船只有6人,另外兩對均是來自香港的情侶,雖然樂曈架上太陽眼鏡,但兩人「身份」很快被識破,為了掩人耳目,他們竟然轉Channel講「唔鹹唔淡」的港式英文,此舉即時現晒型,露出馬腳。

欲言又止嘴扁扁

問樂瞳是否跟鄧智偉拍拖?當事人先呆後尷尬壓軸驚青,又不停用眼神向身旁的經理人求救,女神聲震震如蟻咬,欲言又止般,「你究竟知道啲乜?(你同鄧智偉係咪拍拖去馬爾代夫?)呀~呀~我~我哋係好朋友,你有無相呀?(有相先認?)唔係,我只係想知影到啲咩,嗯~呀~o依~哦~真係唔識答,(公司唔畀拍拖?)唔係,我好努力先做到啲成績,唔想人哋覺得我係靠人。」樂瞳講到想喊勁陰功豬,記者即轉話題,(兩個人去旅行開唔開心?)女神嘴扁扁,「咁去旅行梗係開心。」

愈答愈失控

女友承認拍拖,但鄧智偉卻否認,「我哋係一班人一齊去,已經年幾前嘅事,一個星期都可以有好多變化,總之我哋係好朋友,識咗好耐。(識咗幾耐?)唔記得,(點樣識?)撞到囉,咁私人嘅事唔答,每個人生都有唔同際遇,我係幕後人,無新聞價值,多謝讀者報料。(讀者指你同樂瞳拖晒手。)有咩?唔記得咯,幫幫忙,唔好寫啦。佢(樂瞳)好好人,心地好好,(會唔會追佢?)我都唔追女仔嘅,啲人以為我Gay。」然後鄧智偉語無論次愈來愈嚴重,「出咗報道之後,啲人就會知道我朋友多。」

港夫婦蜜月勝地

去年十月份開幕的Ayada Maldives深得香港新婚夫婦歡迎,由於鄰近赤道,熱帶風情表露無遺,加上湛藍的海水與一望無際的天空,此景只應天上有。最平的Beach Villa要1,400美元(約11,000港幣)一晚,最貴的Sunset Ocean Suites 更要1,960美元(約15,203港幣)一晚,粗略一計,樂瞳住了4晚Beach Villa盛惠5,600美元,即43,438港幣,為冧女友,鄧智偉非常揼本。

女神多兵

樂瞳入行6年,09年進軍樂壇,同年推出首張迷你專輯《短罪》主打歌由鄧智偉作曲,當年樂易玲聽過樂瞳唱歌後,即引薦畀無綫電視音樂總監鄧智偉,之後再得到 DJ Tommy賞識簽約成為 CMD歌手,同年更攞到無綫「最受歡迎新人銅獎」,上位後緋聞停不了。

樂瞳羅鈞滿合作拍《護花危情》
羅鈞滿合作拍《護花危情》
樂瞳《點解阿sir係阿sir》的朱敏瀚
《點解阿sir係阿sir》的朱敏瀚
樂瞳《天與地》少年版陳豪的楊潮凱
《天與地》少年版陳豪的楊潮凱

Orignal From: 樂瞳秘撻TVB音樂總監鄧智偉 馬爾代夫預支蜜月

沒有留言:

發佈留言