2012年8月23日星期四

周麗淇情迷苗僑偉 等咀黃宗澤

周麗淇(Niki)演女警上癮,新劇再次「冧莊」做女警,與黃宗澤(Bosco)及苗僑偉(三哥)大玩三角戀,Niki現實從未嘗過「兩王一后」滋味,無懼要與「情傷」中的Bosco激咀鬧緋聞。

Niki簽約新公司後,八月底再為無綫開拍新劇,一年內更兩度演女警角色,Niki謂:「今次唔同,升咗職係演高級督察。」Niki表示這次對她是大挑戰,首次拍30集劇更在夏天拍攝,不論體力和演技都是挑戰,雖然演女警已有經驗,但今次都做足準備,事前特別向一個現役女督察取經,學習她的神髓。Niki笑謂:「原本仲諗住趁機可以變吓剪短頭髮,點知導演話唔係要男仔頭嘅女警,仲下令我要將頭髮有咁長留咁長添,要有女人味。」

周麗淇
Niki將飾演一個充滿女人味的高級督察,並不怕與對手傳緋聞。
周麗淇
單身已久的Niki笑言在新劇譜三角戀能滿足私欲。

唔怕傳緋聞

至於新劇將拍足三個月,Niki笑言:「唔使再Dry,因既有成熟穩重嘅三哥,又有『少女殺手』嘅黃宗澤。(Bosco啱啱甩拖?)接嗰時未發生呢件事!(Bosco經常同對手有激咀戲,依家敏感關頭會唔會避免?)呢個唔係一個好演員去做嘅事,總之劇情需要去到咪做囉,最緊要係自己有冇能力演好角色向監製交代,炒作新聞嘅嘢唔諗得咁多。」

周麗淇(Niki)笑言周旋於黃宗澤和苗僑偉兩個俊男之間唔怕Dry。
Niki笑言周旋於Bosco和三哥兩個俊男之間唔怕Dry。

三哥(中)
三哥(中)

周麗淇(Niki)周汶錡(Kathy)
Niki認為家姐會好快做母親。

講到現實中的三角戀?Niki坦言:「現實冇咁好兩個畀我選擇喎,呢次一次滿足晒我,相信呢三個月會好滋潤,我會好好享受周旋兩個俊男之間,唔使再Dry。」現實生活Niki坦言不會受大氣候影響,為結婚生仔而急於找男朋友。

等家姐生B

家姐周汶錡(Kathy)終嫁杏有期,Niki開心說:「佢嫁咗我就輕鬆晒、安樂晒!(驚佢嫁唔出?)唔係,現今女性冇嘢係要驚,係睇自己想定唔想,我開心係家姐將展開人生新一頁。」Niki最期待家姐做母親,想看她充滿母愛一面,她謂:「我覺得佢會好快做媽咪,我相信距離呢個階段絕對唔耐。」

服裝:ACNE@I.T.
髮型:Debby Kwan@Hair
場地:九龍珀麗酒店
文:音樂組
攝:吳文聰

Orignal From: 周麗淇情迷苗僑偉 等咀黃宗澤

沒有留言:

發佈留言