2012年8月28日星期二

鄭伊健演唱會慶功 宣佈明年結婚

鄭伊健一連4場的《Light and Shadow演唱會》,昨晚在紅館結束,全場爆滿,一眾古惑仔兄弟亦終於齊人,包括有錢嘉樂、林曉峰、陳小春及當晚出現的朱永棠。

一眾兄即向伊健追問婚事,年尾和湯盈盈結婚的錢嘉樂問伊健:「之前你應承我今晚一定講。」伊健即搶着說:「係呀,講你結婚嘛。」

小春更鬼馬地表示要請蒙嘉慧及她的父母上台,伊健即叫停,他說:「我好尊重我嘅舞台,為咗大家我會盡量去做。但係我同女友嘅事係好私人嘅事,我唔鍾意攤開畀大家睇。」

慶功宴上再追問婚期,伊健說:「總之未結婚,結咗我會講畀大家知。唔會喺今年,喺出年,但我唔會講時間同地點,因為呢啲係私人事。」

鄭伊健宣佈明年結婚

Orignal From: 鄭伊健演唱會慶功 宣佈明年結婚

沒有留言:

發佈留言