2012年8月14日星期二

樂瞳 Diva

FACE週刊 第274期

維基百科形容樂瞳在《當旺爸爸》的搞笑演出有機會喺台慶攞獎;在《護花危情》的演出又被讚有進步。高登仔則簡單好多,兩個字——「女神」,講完。

不過女神拍劇原來只係踏腳石,成為全職歌手先係樂瞳終極目標,舞台 Diva之路,請留位。

新劇《幸福摩天輪》將埋尾,25歲樂瞳下月中又要投入《一切從心開始》的拍攝,雖然愛拍劇亦努力磨練演技,但原來歌手一職,先係樂瞳終極目標:「《乾物女皇》隻碟已經係前年嘅事,上年簽咗星煥,終於可以再出碟。雖然要拍劇,但都抽時間錄咗7隻歌喇,希望錄到10至12首歌。我仲好想做唱作人,不過呢次未成事,下次啦!」

樂瞳

樂瞳

樂瞳

素顏天使


高登仔最愛 cutie少女,樂瞳更屬宅男恩物。訪問時她聽到「女神」兩字,即忍唔住笑了出來:「好開心每次有劇出,都有人注意我嘅存在囉,有人話我喺《回到三國》做四眼妹好斯文,其實我平時好粗魯㗎,又失魂成日漏低 嘢;平日落街或者同屋企人去食飯都唔化妝㗎,因為開工已經要化到隻雀咁,好辛苦嘛!」可愛到呢!

樂瞳

樂瞳

Profile


原名:龔茜彤
年齡: 25
身高: 158cm
體重: 43kg

撰文:何志衡
攝影:范仲良
形像: Bryan@flaming
服裝: adidas

Orignal From: 樂瞳 Diva

沒有留言:

發佈留言