2012年6月7日星期四

翟威廉八料港男冠軍唔靠樣 馬賽照會緋聞男友

八料港男冠軍唔靠樣 翟威廉:我想做衰人!

最近慘被捲入劉定成的「男藝人艷照案」的翟威廉,憑着八料港男冠軍的靚仔外形,在《耀舞長安》中飾演「萬人迷」設計師「敖雪松」後,即將會在新劇《飛虎》演繹型仔飛虎隊員「張繼光」。不過,原來威廉最希望不靠單靠高大靚仔外形搵食,寧願大家留意他的演技,就算做諧星扮衰人亦不介意。撰文:杜淑霞 攝影:徐錦池

化妝及髮型:Dmake Lion 服裝:Leo場地:皇家太平洋酒店

翟威廉在《耀舞長安》中有JJ(賈曉晨)和馬賽為他爭崩頭,憑住靚仔外形當然令人着迷,之後他在《飛虎》中飾演飛虎隊員,憑高大身形已經入型入格,相信大家亦不會質疑。

自言有進步空間

對於機會接二連三,而且一部比一部戲份更重,威廉都感到相當高興,「老實講,《耀舞長安》係我第一套劇集,好多嘢要學習同兼顧,所以我只係會畀自己45分,我覺得仲未合格囉!之於飛虎就好好多,開始熟習咗環境,開始知道自己做緊咩,表現會好好多,但都係啱啱合格,仲有進步空間。」

身為「港男」冠軍級人馬的威廉,自然被派演一些有型靚仔角色,不過他卻相當抗拒,「我真係唔想變咗花瓶,女仔靚樣就話重要,男仔真係唔使,我寧願做啲衰格啲角色,或者搞笑,甚至做變態佬都無問題,我唔想大家只係留意我嘅外形,抹煞咗喺演戲方面嘅努力。」

翟威廉不想靠樣,希望在演戲上多作嘗試。
翟威廉不想靠樣,希望在演戲上多作嘗試。

懶理小三傳聞 馬賽照會緋聞男友

馬賽在劇集《耀舞長安》飾演暗戀翟威廉多時、極之純情的「曲圓圓」,但現實生活中,她卻被指介入「巨聲幫」大孖周志文和靚模CoCo(袁聖殷)感情,乖乖女慘變「小三」。日前馬賽接受本報專訪時解釋,跟周志文不存在感情瓜葛,所以不會刻意避忌跟男方見面。撰文:杜淑霞 攝影:徐錦池 髮型:Sidney@Hair 服裝:MAGIN場地:皇家太平洋酒店

24歲的一向形象健康的馬賽,出道4年以來,僅在前年拍《女王辦公室》時與吳卓羲傳過緋聞,早前卻跟09年「巨聲幫」大孖、22歲的周志文,因合作新劇《名媛望族》合演情侶而傳出緋聞,之後更被聲稱是男方正印女友、23歲的靚模CoCo(袁聖殷)指為「小三」,明搶其男友。

無心談情

早前馬賽接受本報訪問,對於被指是「小三」感到相當無奈,「我同志文只係傾得埋嘅朋友、同事,我冇聽佢講有女朋友,亦都唔識得嗰個女仔,唔明白點解傳到咁樣。不過我無唔開心,亦都唔會刻意避忌見志文,以前我會好介意呢啲新聞,甚至想轉行,但依家諗通咗,做好自己工作就可以。」

馬賽坦言就算有追求者,亦無心談情,「我話冇人追,你都唔會信啦!但係未遇到合適對象,我唔知係咪要求高,只係要大家溝通到,明白我就可以,我相信緣份,況且依家都未係時候,事業先至啱啱起步,熟悉咗環境可以去享受演戲過程,我真係唔想分心住!」

08年以三料港姐姿態入行的馬賽,去年奪得「飛躍進步女藝人」,前途大好。面對種種負面傳聞,馬賽一於好少理,跟周志文如常在上海拍外景。
08年以三料港姐姿態入行的馬賽,去年奪得「飛躍進步女藝人」,前途大好。面對種種負面傳聞,馬賽一於好少理,跟周志文如常在上海拍外景。
馬賽

Orignal From: 翟威廉八料港男冠軍唔靠樣 馬賽照會緋聞男友

沒有留言:

發佈留言