2012年6月16日星期六

陶大宇郭可盈 舊相好爆當年情

一對經歷十七年的螢幕情侶陶大宇和郭可盈,憑95-97年間三輯多達100集的《刑事偵緝檔案》合作而結緣。「高婕」可盈早前在洪天明婚宴遇上「大勇」大宇,他們興奮合照上載微博,瞬間引爆粉絲對這Pair經典情侶之懷念,這對「舊相好」日前敍舊,竟然驚爆當年大家只差一步便能發展感情,可盈還笑指大宇不夠積極。

陶大宇及郭可盈日前敍舊,爆當年大家只差一步便能發展成為情侶。
陶大宇及郭可盈日前敍舊,爆當年大家只差一步便能發展成為情侶。

婚宴遇上合照瘋傳

陶:陶大宇 郭:郭可盈

陶:隔咁多年見你仍然好靚,眼前更多咗一份成熟美!我哋喺天明婚宴上再碰上,好意外!

郭:你都無變,一樣係開懷大笑!其實上次合照上載到微博都係徇眾要求,再加粉絲評論,簡直係瘋傳!當年我拍《刑》劇系列仍係一個新人,好似一舊雲,呢個劇亦係我事業轉捩點!

陶大宇郭可盈
大宇與可盈重遇,大家仍然雞啄唔斷。
陶大宇郭可盈
郭可盈現在以家庭為重,要遇到好劇本才考慮拍劇。
陶大宇郭可盈
陶大宇自爆當年對郭可盈曾有遐想。
陶大宇郭可盈
郭可盈與林文龍經常被拍到一家共享天倫。

陶:一張白紙先可吸收得最多!「高婕」個角色先可以如此自然演繹!

郭:其實我入行第一部劇《Catwalk俏佳人》都係同你合作,我處女作亦係畀咗你呢!緊接開咗三輯《刑》,第一輯我戇居居,第二輯就係徇眾要求開拍,因為當時好多觀眾睇完結局唔開心,要寫信去K-100投訴,當時監製潘嘉德特別設計結局,寫我失憶要離開,喺機場轉頭望住「大勇」…………之後完場,好多觀眾都好心痛!

陶:監製好聰明,如此設計就可以開第三輯!不過,第三輯我哋去北京外景,記得你好慘…………肚屙!天氣凍至零下十多廿度,你又要做兩個角色,場場都有你,我又愛莫能助!

郭:幫到我嘅只有「止屙藥」!我記得有一朝早要出外景,但我肚屙,你仲叩門問我係咪唔舒服……不過,都捱過咗。

陶:辛苦都值得,十幾年後,依家返內地工作演出,好多觀眾仲記得「大勇」、「高婕」這對經典組合!

經典情侶難得咁夾

郭:我倆絕對係經典情侶,你係我經典拍檔!我哋嗰種「夾」,唔係指人靚,其實靚人呢個圈好多,但要相襯就唔多,我同你嘅配對真係好「受」!最初我面對你嘅感覺,有兩種Feel,一種係大哥哥,好有耐性教我,另一種係大明星!

陶:大明星?你講真?我覺得自己當年仲戇居居!

郭:點戇居?你入行已一段時間,你係我拍過嘅男演員最深刻嘅一個,簡直陪我成長!

陶:我都經歷過「白紙」年代,不過可盈你好聰明,吸收快、戰鬥力強,又有一種不忿氣性格!你試過喺我面前喊,我知你非易喊嘅人,你有呢個表現,證明你對我信任!

郭:係呀!我好硬頸!我記得當年為咗被屈遲到嘅事,其實有錯我一定認,嗰次後我倆感情邁進一大步。

陶:有好多人問,我倆日對夜對點會唔「撻着」?

郭:照正來說,應該會!哈哈……我仲記得我倆都有緋聞,既然演得情侶,嗰時我倆未婚,但始終都冇「撻着」,我諗因為我當時太專注工作,忙讀劇本,連補妝都無時間,所以無留意身邊呢位俊男而錯過了!但我估你應該對我有遐想啩?

約完睇戲再冇下文

陶:當日你「卜卜脆」,點敢話無遐想!可能大家都忙,無行前多一步,可能就係欠呢一步!

郭:就係欠呢一點點啦……不過,我有記憶我倆曾經相約睇戲!我記得拍《Catwalk》時,睇《侏羅紀公園》!嗰次係我約你……點解你會應約?

陶:冇咩特別就應約啦!睇戲都唔代表咩,睇完戲就Bye Bye,冇下文!不過記得拍《青出於藍》時,一場廚房戲我曾經問你,如果我當初(指拍《刑》)「溝」你估會點呢?

郭:我都記得……拍《刑》時你都問過我呢條問題,但我當時同文龍拍拖尚未公開,我記得你仲問我,如果唔係文龍已出現,唔知你會唔會有機會?

陶:你當時點答?

郭:我話:「唔知呢?」但最後你都冇追我,證明你冇爭取!不過,你知我性格係點,跟你一樣都係「凸」,一齊就如火星撞地球,如果真係一齊,我相信會唔開心收場!

陶:我倆能夠有今日嘅和諧關係,證明當初我決定係冇錯,唔係依家可能反面!依家大家再見面,可以緬懷當時一齊捱、一齊攞獎(情侶組合)嘅美好回憶!

Orignal From: 陶大宇郭可盈 舊相好爆當年情

沒有留言:

發佈留言