2012年6月30日星期六

林莉推翻 朱晨麗延續

同為港姐出身的朱晨麗及林莉,不約而同被列入翻版系列,分別被指似陳法拉及林志玲。翻版的好處,起碼出師有名,但欲知後事如何,就看個人造化。朱晨麗豪言壯語,翻版再翻版,希望將來出個「翻版朱晨麗」,林莉則想擺脫林志玲,大呼:「我係我!」

由港姐變名模踏上天橋,卻因身高及外形跟台灣第一名模林志玲相似,林莉多年來背負着「港版林志玲」的外號。凡事有辣有唔辣,這個外號時刻都提示大家把林莉與林志玲比較,但林莉從沒想過,也不敢妄想超越對方的成就。

日漸成長不跳步

她說:「我好隨遇而安,可以話冇乜計劃,煮到埋嚟就食。可能我諗嘢太正面,只係一心做好自己就算,就算大家要攞嚟比較都冇所謂。每人條路都唔同,我清楚自己做緊乜,向自己同公司交代就夠。不過,成日畀人咁叫,有時都覺得唔好意思,我係我,我未有林志玲咁犀利。」

林志玲行天橋行出「錢」途,逐步蜚聲國際,雖然林莉這個翻版跟正版的「錢」途還有距離,笑言只是「一舊雞」的她,對現狀很是滿足:「呢幾年出咗兩本寫真,喺韓國攞獎,有機會去唔同地方行唔同類型嘅騷,我搵唔到理由點解仲要話唔幸褔、唔滿足。好似行內衣騷咁,個個都嘩一聲,但係我可能長大咗,覺得都係工作一部分,冇咩唔妥。」

有人的地方就有是非,在競爭激烈的模界亦然,林莉坦言可能在經理人及家人的保護下,猶如溫室小花,故從不知道外間的風雨是非:「簡單講句,我係畀人搵笨都唔會知!我好慢熱,唔係好識睇人,所以有冇人玩我,或唔喜歡我,對方唔講出口我都唔會知!其實有好有唔好,好嘅係覺得個世界好似好和平,但可能得罪咗人或自己有缺點都唔知。所以,如果有人唔妥我,唔好喺背後講,直接同我講啦!哈!」

堅守原則拒應酬

人際脈絡令前途事半功倍,尤其模特兒主動點,機會自然多點。觀乎過往蘭桂坊名人夜蒲實錄中,林莉可算榜上無名,她說:「我都幾宅女,唔使開工就匿喺屋企,放工做番自己。我唔覺得唔去應酬會蝕底,模特兒係一種個人表現,客戶係咪欣賞係好主觀,我只會工作時同客戶打招呼傾吓偈,最多拍完嘢食吓飯。我唔覺自己唔識做o架,同埋經理人都幫我擋晒啦!叫我去應酬,真係唔知做咩好。我驚我會悶死對方,哈哈!」

後記:傻氣無改

始終如一,林莉多年來都保持着「一舊雞」傻氣十足的本色,說到興起時,會施展「貓爪功」肉緊地抓着你的手臂,又或者突然自行轉Channel,眼泛淚光的跟你說電影《我和尋回犬的10個約定》如何感人好看。浸淫圈中多年仍能保持赤子之心,模界玉女當之無愧。

正所謂「人有相似,物有相同」,雖說造物者創造每個人都是獨一無二,不過在毫無血緣關係下,也有「撞樣」情況。以演藝圈為例,應屆港姐冠軍朱晨麗(Rebecca)參選時被指是「國產周麗淇」,當選後成為「翻版陳法拉」,她笑言能跟以上靚女相提並論,實是榮幸:「大家嘅共通點應該係大眼同清秀,既然大家覺得我同呢啲靚女相似,我都會覺得自己係靚女o架喎!咁不妨畀人嗌吓綽號啦,哈哈!」

自信能成典範

不過,要成為某人的翻版,也要那位某人具知名度,Rebecca深明此理,所以期盼「翻版朱晨麗」的出現:「我希望遲啲觀眾會多啲記得我,可能再下一屆嘅港姐會有『翻版朱晨麗』呢!始終你有呢個代表性同特點,先會有人講邊個邊個似你,咁都幾開心!」

Rebecca當選港姐幾個月後,已有機會參演電影和電視劇的重要角色,但外間大多認為是源於她貌似陳法拉,像劇集《名媛望族》,法拉因健康理由辭演她才能頂上,不過她並不介懷:「觀眾未必記得我真名,但『翻版陳法拉』呢個名會令人快啲認識我,呢個方式入屋都幾好!」她亦懂得把「翻版」話題當宣傳:「有人問監製點解揀我,其實係佢哋覺得我感覺啱啲,又畀人話似法拉,外間就會講呢個女仔演陳法拉個角色,都幾大宣傳效用o架!」

壓力推動進步

演藝之路走得愈快,有機會跌得更快。毫無演戲經驗的Rebecca擔正《名》劇,稍有差池隨時被插爆「唔識做戲」,壓力並非人人能夠承受,但一想到機會難求,她就誓要把「機會與壓力」平衡,發揮最高效能:「壓力好定唔好,睇你識唔識揀,如果揀咗唔好嘅方向,咁就好難投入角色。既然壓力同機會點都要並存,不如將壓力化為動力推動自己咪仲快?我畀咗好多時間去溫習演戲嘅嘢,因為冇人廿四小時不斷教你,你要自己去摸索!」

後記:樂傳緋聞

朱晨麗上位快,不過緋聞傳得更快,拍攝《名》劇時與拍檔馬國明與吳卓羲傳緋聞,但她坦言不會避忌,更打趣說:「我係新人,都唔知可以驚啲乜!我哋都知邊啲係真、邊啲係假,最緊要相處和諧,就算同松哥(劉松仁)傳緋聞我都開心!」

林莉不願走捷徑上位,安於在公司和家人的庇蔭下緩步前進。
林莉不願走捷徑上位,安於在公司和家人的庇蔭下緩步前進。

朱晨麗
朱晨麗寄望自己的翻版出現,證明自己也擁有獨一無二的特色。

朱晨麗

朱晨麗

當選港姐冠軍後,朱晨麗(中)的工作機會接踵而來。
當選港姐冠軍後,朱晨麗(中)的工作機會接踵而來。

朱晨麗馬國明(右)
馬國明(右)

Orignal From: 林莉推翻 朱晨麗延續

沒有留言:

發佈留言