2012年6月17日星期日

《2012年香港小姐競選》曾明俐直入決賽 張名雅、湯洛雯高分

16名候選港姐佳麗倫敦閉門自選泳衣對決,最終卞曉帆擔任隧長的A組落敗,大會隨即臨時宣佈A組8名佳麗將淘汰兩名,鍾麗及陳華鑫於8名佳麗互選下被踢走,鍾麗透露選出尤蔭蔭及自己,陳華鑫表示用點指兵兵方法,選出鍾麗及黃心穎,觀戰的B組佳麗多人淚流滿面。

對於由佳麗互選出局的佳麗「浴照港姐」鍾麗大表不滿,認為不公平及太殘忍:「幾唔公平,當時兩隊打和,心諗應該每隊Foul一個,突然叫我哋揀都唔識揀!(唔負責任?)梗係啦!佢哋揀唔到,我哋仲難啦!」但她表示揀了自己出局,承認受負面新聞影響。慘被叮走的陳華鑫心情輕鬆,但覺得賽制太殘忍,身為後補佳麗的她再次被Foul,問會否覺得被玩?她說:「咁諗仲唔開心!但我都係求其揀,點止兵兵囉!可能我唔夠高又唔夠靚。」

經過一輪大戰後,大會宣布Top 3佳麗是曾明俐、張名雅及湯洛雯,分數最高的曾明俐更有「免Foul金牌」直入決賽,她認為優勝處是有做Gym操弗。問是否與上圍最豐滿有關?她說:「都OK,但大家都好靚。(慶祝?)唔會住,都唔可以話冇晒壓力。」

鍾麗陳華鑫在佳麗互選被淘汰
鍾麗、陳華鑫在佳麗互選被淘汰
Top 3佳麗是曾明俐(右起)、湯洛雯及張名雅。
Top 3佳麗是曾明俐(右起)、湯洛雯及張名雅。
曾明俐是分數最高的佳麗。
曾明俐是分數最高的佳麗。

Orignal From: 《2012年香港小姐競選》曾明俐直入決賽 張名雅、湯洛雯高分

沒有留言:

發佈留言