2012年6月15日星期五

姚子羚感情驚弓鳥

氣質溫文爾雅、外表弱質纖纖的姚子羚(Elaine),早前在劇集中飽受情傷,為了男主角黃浩然弄致身心受創,但其演技備受讚賞,Elaine坦言過去亦為情所困,故演感情戲時可謂駕輕就熟!

姚子羚早前在《我的如意狼君》中演技備受讚賞,其實她亦有過難忘低潮,演技被「彈」至一文不值,Elaine痛定思痛,積極改進後演技更上層樓,她說:「06年我第一次喺劇集《鐵血保鏢》中擔任女主角,當時我經驗不足,其實咩都唔識,好擔心自己演得唔好!當時我都聽到好多批評,不過我都當係善意嘅批評,曾經有網友留言『我一見到你喊就想熄電視!』我有試過Depress,亦有一刻灰心,但都好多謝呢啲批評,因為咁我先可以知道我有咩問題,然後再去改善!如果6年後的今日我再演呢個角色嘅話,我有信心可以演得更好!」

斬斷四年情

曾視愛情大過天的Elaine,早前與拍拖四年的圈外男友分手而飽受情傷,她大嘆說:「對方唔夠專一!既然Keep住受傷就想放手,繼續拉扯落去都冇意思,年紀大咗亦都唔想再浪費時間,我依家只係想要一段穩定嘅關係!」幸好有得亦有失:「因為經歷過感情上的起起跌跌,我依家會更投入角色!」

分手後的Elaine坦言現在追求者眾:「依家有啲細過我嘅男仔追我,又有年紀大到五十幾歲嘅人追我,分手後係多咗人追!但都想睇定啲先,因為要搵如意郎君唔容易!」

現年31歲的她更笑言會採取主動:「我依家都Open Mind咗,亦比以前Aggressive,我會主動問身邊朋友有冇男仔介紹,咁佢哋又好幫得手,真係會介紹男仔畀我識,咁我又當係識多個朋友,又冇話一定要識男友或老公!」

對於遲遲未投入另一段感情,Elaine坦言顧慮多,亦怕被誤解:「我鍾情與圈外人拍拖,因為圈中人工作唔定時,大家都太忙就會好難維繫感情!但係好多圈外人又會Bias(偏見)圈中女藝人會好複雜,而且又怕對方未必接受到我工作唔定時,而且佢又可唔可以接受到我拍拖出街時被影相、被大起底?實在有太多疑問!我亦顧慮佢係咪認真,定係純粹為咗好奇同Artist拍拖!識男仔唔難,要拍拖都唔難,但要真正搵到個啱自己嘅就真係可遇不可求!」

為家人自強

經歷過情傷的Elaine笑言將與黃浩然「再續前緣」:「我喺電視劇《幸福摩天輪》中,將與浩然再次飾演情侶,但奈何我哋嘅感情會遭遇一波三折,與奸角鄭子誠更有一段糾纏不清嘅三角關係,最激烈嘅係我同子誠有一段打鬥戲,仲會畀佢毀容!」

Elaine今次在劇中飾演一位為家人而落「火坑」的舞女,她坦言現實中亦會為家人而自強:「我喺《幸》入面為咗細佬妹嘅生活,瞞住屋企人做舞女!現實中我亦好錫屋企人,以前細個時會願意為愛情而放棄事業,但依家絕對唔會咁諗,因為我都要為家人生活着想。」

後記:守時有耐性

敬業樂業的Elaine在訪問當天比原定時間早了15分鐘到場準備,當拍攝硬照時,碰巧記者的攝影器材出現問題,但Elaine卻毫無怨言及耐心等候,更Keep住擺出多個模特兒甫士,其專業精神值得一讚!

姚子羚
Elaine早前與拍拖四年的圈外男友分手,現在感情仍未有着落。
姚子羚
Elaine坦言過去為情所困,故演感情戲駕輕就熟。
姚子羚在《鐵血保鏢》擔任女主角,與馬浚偉、黎耀祥和黃智賢等合作。(資料圖片)
姚子羚在《鐵血保鏢》擔任女主角,與馬浚偉、黎耀祥和黃智賢等合作。(資料圖片)
姚子羚在《我的如意狼君》中,被黃浩然弄致身心受創。(資料圖片)
Elaine在《我的如意狼君》中,被黃浩然弄致身心受創。(資料圖片)
姚子羚(左起)、黃浩然、羅蘭和梁烈唯,在新劇《幸福摩天輪》中合作。(資料圖片)
Elaine(左起)、黃浩然、羅蘭和梁烈唯,在新劇《幸福摩天輪》中合作。(資料圖片)

脫「瓶」而出

圈中不少養眼女星,初出道時都被冠以花瓶之名,但憑其堅毅不屈的性格,演技終獲肯定!

范冰冰
入行14年的內地女星范冰冰,初入行時被視為花瓶,更被狠批拍戲兩年便會收山嫁人,但前年冰冰憑《觀音山》奪「東京國際電影節」影后殊榮,演技備受肯定。

朱 茵
性感女神朱茵,其火辣外形一向比演技更備受關注,去年朱茵終憑電台單元劇《沒有牆的世界》提名國際艾美獎最佳女演員,打破被定型為花瓶的悶局。

鍾嘉欣
無綫花旦鍾嘉欣曾被批似花瓶,但去年在劇集《點解阿Sir係阿Sir》中喊得「鬼哭神號」,獲全城網民激讚演技,更入圍爭視后,成為最後5強。

Orignal From: 姚子羚感情驚弓鳥

沒有留言:

發佈留言