2012年6月20日星期三

《2012TVB最受歡迎廣告頒獎典禮》錄影

日期: 20/6/2012
活動: 《2012 TVB最受歡迎廣告頒獎典禮》錄影
藝人: 麥長青 、 金剛 、 呂慧儀 、 陳庭欣 、
鄭伊健 、 林峯 、 關心妍 、 鄭融 、
黃智雯 、 林莉 、 莊思敏 、 莊思明 、
羽翹 、 楊思琦 、 許亦妮 、 黃翠如 、
黃長興 、 翟威廉 、 吳業坤 、 溫家偉 、
李偉健 、 蔡慧欣 、 陳芷尤 、 羅蘭 、
鄭善強 、 何偉榮 、 黃光銳 、 項明生 。
時間: 19:00
地點: 尖沙咀麼地道64號九龍香格里拉大酒店B1粉嶺廳

林峰新唱片封套晒幾千張相
[13:02] 2012/06/21

【on.cc 東方互動 專訊】 剛完成美加巡迴演唱會的林峰昨晚出席廣告頒獎禮時表示,將於明年1月假紅館再開騷。問過往3年均在紅館開騷,但今年不能4連霸有何感受?他笑說:「唱好自己歌先,唔會為4連霸而去開騷。」而新碟即將完成,只差幾首歌未錄音,唱片封套已經拍攝完,並多達幾千張。林峰說:「幾千張相會畀晒人睇,應該以拼圖形式推出。」

林峯《2012 TVB最受歡迎廣告頒獎典禮》錄影

古天樂回歸TVB拍劇講突破
[13:02] 2012/06/21

【on.cc 東方互動 專訊】 古天樂昨晚出席廣告頒獎典禮,他表示開心有份參與構思的電話廣告獲得獎項,而與韓國女演員做對手戲事前卻毫不知情,並即場叫對方教韓文。問何時回歸TVB拍劇?古仔笑說:「好耐冇拍,同TVB有合約,不過都成十幾年啦!(幾時還?)有拖冇欠,都想親自落場構思,不過要題材新穎,唔同現今模式同要家庭觀眾睇得明!(暗示《心戰》?)冇講呢套。」

古天樂錄影《2012TVB最受歡迎廣告頒獎禮》

古仔拒與王維基合作
2012-06-21 12:24:00

很久沒有返娘家無綫的古天樂,昨晚到尖沙咀錄影《2012TVB最受歡迎廣告頒獎禮》,他憑手機廣告得到男主角獎。

古仔表示原來他仍欠無綫一部40集的長劇:「一直係咁拖住,其實我好想拍,好想自己親自構思一個故仔,希望有新構思模式畀觀眾睇。不過若果故仔唔以家庭為主,觀眾可能睇唔明。」此言他莫非指正播出的冷門題材《心戰》?古仔笑言:「你哋(指記者)講咋,我都冇講邊一套。」近日王維基的電視台招兵買馬找人合作,但古仔稱因和無綫仍有約,暫時不會跟其他人合作。

古天樂錄影《2012TVB最受歡迎廣告頒獎禮》

楊思琦港姐是非要有創意
[13:02] 2012/06/21

【on.cc 東方互動 專訊】 楊思琦昨晚以弗爆身型出席廣告頒獎禮,她表示還差4至5磅便可回復未生BB前的身形。問有否留意港姐是非?思琦笑說:「我冇睇過,今年始終係40周年,要創新同特別先得,咁先可以引起人討論,我覺得今次幾成功!」

呂慧儀是非不損港姐形象
[13:03] 2012/06/21

【on.cc 東方互動 專訊】 呂慧儀昨晚以性感打扮出席頒獎禮,她表示露出事業線是為了在廣告商面前爭取曝光機會,最想接拍高酬勞的樓盤廣告。問會否以夫妻檔上陣搵真銀?呂慧儀笑說:「一路都有傾,但老公唔得閒,(覺得港姐是非精采?)幾有新鮮感,但始終唔係當事人唔清楚。(影響港姐高貴形象?)唔會,都未正式選。」

鄭伊健收六千蚊拍檸檬茶廣告
[13:05] 2012/06/21

【on.cc 東方互動 專訊】 鄭伊健昨晚在廣告頒獎典禮上透露,早年憑檸檬茶廣告而爆紅的他收了六千元片酬:「已經好多錢,相比以前唔知價嘅我,五百蚊都照接,後尾簽TVB公司幫我接呢個廣告先有六千蚊。」問最近有否婚禮廣告摸上門?伊健說:「冇啊,可能我外型似浪子啦!(廣告贊助慳好多?)我心目中唔著重物質!」

Orignal From: 《2012TVB最受歡迎廣告頒獎典禮》錄影

沒有留言:

發佈留言