2012年6月18日星期一

王晶踩港姐 張名雅直入決賽

王晶踩港姐「水平糕」叫收皮

向來愛起用港姐拍戲的導演王晶,昨日在微博狠批候選港姐水皮、波平如鏡及糟糕,對住這份重口味的「雜扒餐」,連閱女無數的大導都耍手擰頭,更勸無綫:「冇女就唔好再搞啦!」

猶記得前年港姐選舉劣評如潮,在揀無可揀下選出三甲陳庭欣、張秀文及莊思明,連海外媒體CNN也以「豬扒盛會」來形容選舉,令港姐臭名遠播!無綫痛定思痛,去年立志提高佳麗水平,選出三甲朱晨麗、朱希敏及許亦妮樣靚身材正爭番啖氣。可惜事隔一年,無綫試圖以真人騷、素顏及淘汰賽等噱頭製造話題,卻忽略「主菜」質素!

網友鬧愈篩愈衰

自佳麗首輪泳裝照曝光後,網友狂插佳麗愈篩愈衰,有網友笑言:「原來真係有啲女仔着咗衫會吸引過冇着衫!」就連捧紅過不少港姐出身的「晶女郎」、導演王晶亦忍不住在微博留言踩多腳,對於老友陳百祥(阿叻)公開大讚今年港姐水平高,王晶特地為老友「解畫」,寫上:「我猜他是說水,平,糕!水皮個水,波平如鏡個平,糟糕個糕!」又嘲笑今年港姐行淘汰制,笑問能否全部淘汰兼再鬧無綫:「冇女就唔好再搞啦!孫泳恩(無綫首屆港姐冠軍)出番來選都仲有得贏!畀條生路行吓啦唔該。」

其實王晶及網友的評論並非無事實支持,叮剩的14位佳麗前日進行第二輪泳裝,身材平平、凸骨、皮膚敏感樣樣齊,慘不忍睹!佳麗穿上大會提供的掛頸式泳衣,冇個身材有睇頭,谷得最勁要數曾明俐,其次有朱千雪、張名雅及林泳淘等。

林泳淘壓力大跌Cup

而兩大熱門陳潔玲及湯洛雯繼續跌Watt,激凸肚腩仔的湯洛雯未見「起色」,頻頻縮肚凸肋骨,還繼續死撐:「我天生肋骨凸出,以前瘦都係咁!」同樣縮肚功一流的陳潔玲自認狀態非最Fit,會勤做運動,又例牌否認「後期加工」,問到會否素顏證清白?她卸膊:「呢啲唔到我話事,大會要我哋化妝見人!」而嚴重「漏奶」的林泳淘得戚地表示因壓力大由D降到C Cup。王舒銳則被發現皮膚敏感胸位一撻撻:「我掂吓都敏感。(塊面多粒粒?)之前考試壓力大,睇咗醫生。」

泳裝照-湯洛雯身材唔正兼胸骨凸,還死撐是「天生」,認真唔掂!
水皮
湯洛雯身材唔正兼胸骨凸,還死撐是「天生」,認真唔掂!

泳裝照-陳潔玲未見胸凸,卻骨凸兼腩凸,令人睇到眼凸凸!
波平
陳潔玲未見胸凸,卻骨凸兼腩凸,令人睇到眼凸凸!

泳裝照-林泳淘的泳衣似乎不太合身,出醜人前!
糟糕
林泳淘的泳衣似乎不太合身,出醜人前!

泳裝照-張名雅進身「Top 3」,狀態大勇。
張名雅進身「Top 3」,狀態大勇。

泳裝照-第二輪淘汰賽中最後一位入選的卞曉帆,依然信心十足!
第二輪淘汰賽中最後一位入選的卞曉帆,依然信心十足!

泳裝照-王舒銳皮膚敏感搞到胸邊一撻撻,大殺「峰」景!
王舒銳皮膚敏感搞到胸邊一撻撻,大殺「峰」景!

泳裝照-被網友批質素差的尤蔭蔭,未知可否在泳裝環節挽回分數?
被網友批質素差的尤蔭蔭,未知可否在泳裝環節挽回分數?

泳裝照-朱千雪穿上綁頸款的泳裝後,又再「升Cup」!
朱千雪穿上綁頸款的泳裝後,又再「升Cup」!

王晶在微博狂踩港姐,絕對冇面畀!(設計對白)
王晶在微博狂踩港姐,絕對冇面畀!(設計對白)

黃心穎疑放料 爆湯洛雯掟底褲

熱門佳麗湯洛雯與陳潔玲成為被爆料對象,前者被指有陳百祥偏幫外,又被指換內衣褲後亂扔,在酒店休息室被發現。對此,湯洛雯叔父湯鎮業激動地指爆料人大整蠱:「底褲點會周圍扔?仲要喺酒店樓下?冇可能發生嘅事!我都有同佢哋家人一齊住。」而湯媽媽亦力撐女兒是整潔的人。而陳潔玲則被爆外表清純其實句句爆粗、爛賭又爛蒲。有指謠言的始作俑者是官網人氣榜首的黃心穎,不過昨日有網民直踩其Fansbook中,指張名雅比她更有新聞價值,未知是否因而影響表現,泳裝不慎「漏奶」!

泳裝照-黃心穎
黃心穎

張名雅殺入決賽

大會早前公布首輪「Top 3」曾明俐、張名雅及湯洛雯,其中最高分的曾明俐直入決賽,昨日大會再公布第二位直入決賽佳麗是張名雅。第二輪的「Top 3」佳麗以學儀態贏分,張名雅最高分,其餘兩位是李渼琦和黃心穎。張名雅稱並非胸有成竹,宣布一刻心情緊張:「當時個心一半半咋!我唔會放鬆,保持最佳狀態!」提到跟藝人合照,她澄清只是在加拿大做主持時的「禮貌性」影相。而曾明俐睇好譚曉榆、岑杏賢及尤蔭蔭有機會爭奪餘下一個直入決賽的名額。

泳裝照-曾明俐不但得分最高,連上圍都最豐滿!
曾明俐不但得分最高,連上圍都最豐滿!

捧港姐做「晶女郎」

王晶早於80年代已慧眼識港姐,專吼樣靚身材正的港姐拍戲,惟近年晶哥對每況愈下的港姐看不上眼,寧在內地發掘「晶女郎」!

張曼玉(1983年港姐亞軍及「最上鏡小姐」)
18歲參加港姐的影后張曼玉,入行後即被晶哥吼實,二人曾合作電影《青蛙王子》及《摩登仙履奇緣》等。

邱淑貞(1987年入圍港姐最後12強)
邱淑貞當年參選港姐入圍最後12名時,突遭對手懷疑整過容,最終大會勸她退選,事件無阻其事業發展,獲晶哥力捧為「晶女郎」,八十年代後期屢次合作,經典作包括《最佳損友》及《精裝追女仔》等。

李美鳳(1987年港姐亞軍)
擁有電眼的李美鳳奪得港姐亞軍後,晶哥邀她演出《求愛敢死隊》和《精裝追女仔2》,極速在影壇上位。

Orignal From: 王晶踩港姐 張名雅直入決賽

沒有留言:

發佈留言