2012年6月25日星期一

王晶寸阿叻擦鞋 陳百祥着火

王晶日前寸港姐應全部淘汰,被陳百祥(阿叻)指他唔識睇女疑患白內障。王晶昨日繼續出招,彈港姐面目模糊之餘,又叫阿叻「唔使擦鞋擦到咁盡」!阿叻得悉後即被辣着,反擊王晶捧人冇個紅,又暗指有人返內地先有得撈!

王晶昨日出席新任「晶女郎」童菲寫真集記招,獲王祖藍、葉念琛等撐場。提到他日前於微博寸港姐應全部淘汰,即被今屆港姐司儀阿叻揶揄他疑患白內障。王晶笑言一眾好友對阿叻平日的言論已感麻木,不會理會對方。


湯洛雯是今屆港姐最令王晶有印象。(資料圖片)


港姐樣難記

對於阿叻指王晶公司老闆陳國強有份搞港姐,勸王晶不要再亂噏,王晶即寸爆阿叻:「唔使擦鞋擦到咁盡嘅!(陳國強有冇叫你唔好講咁多?)佢係其中一位投資者,亦係我好朋友,佢冇同我講任何嘢。」


王晶

阿叻

曾跟前退選港姐邱淑貞傳緋聞的王晶,揚言當今除了何守信外,沒有人可以質疑他對港姐的熟悉度。對於今年港姐質素,王晶繼續踩:「記唔到個樣,好難紅,成班人一樣樣!有印象都只係湯鎮宗個女,不過10個企喺度我就分唔到!(叫無綫唔好再搞港姐?)都要睇節目策略,我只係觀眾畀意見,咪當我係維園阿伯囉!」


童菲於寫真集內未有過分性感,她笑言性感在於氣質而不是穿得多與少。

王祖藍讚童菲清純又美麗。
籲飲水思源

記者事後致電阿叻告知王晶言論,他得悉後有點勞氣地說:「陳國強係我前生意拍檔,依家係佢老細,叫佢分清楚!我都唔使撈,使擦鞋?傻吓傻吓!叫佢諗下邊個要返大陸撈啦!佢係咁講港姐,咁佢又捧紅過邊個呀?唔係話畀我聽孟瑤(王晶愛將)紅呀?佢拍電影都要用無綫啲女仔,叫佢飲水思源啦!」

另外,一班候選港姐在無綫港姐Fansbook不斷留言谷人氣,王舒銳引用歌手伊能靜說過的話,又以樂園機動遊戲比喻參選過程,呼籲眾人好好享受。而李渼琦則留言指「做愛做的事」,很切合其性格。

Orignal From: 王晶寸阿叻擦鞋 陳百祥着火

沒有留言:

發佈留言