2012年6月29日星期五

黃翠如變節豁出去

變節並非Laughing Gor專利,嬌滴滴的女兒身看似冇殺傷力,玩變節隨時勁過Laughing Gor。黃翠如就是好例子,從有線過檔世仇無綫前,竟拋波給舊東家替她決定應否過檔死敵,如此機關算盡,莫非翠如早已熟讀變節心理學?

橫看豎看,翠如都弱不禁風,絕不似是變節之人,她加盟有線9年,有時真想她會呆在有線一世。未為新東家拍劇,翠如已活生生上演了一幕《翠如2012之變節》,到底為何不做鎮台之寶,走向敵方做二打六炮兵?真的令人費解也!她說:「哈哈!我真係變節呀,由娘家有線嫁去夫家無綫囉!」簡潔的幾句,沒有任何矯飾,英雌也!

四方財路

其實翠如拍完有線一個旅遊特輯後,頓覺跌入五里霧中,人世間的不平等令她反思人生的種種,不願去想,也不願去做,更不願去理,改變才是唯一的出路,她說:「之前我喺Cable(有線)拍咗一年孭背囊節目,去過好多窮地方,拍完後好迷惘,仲試過因為抑鬱去睇醫生!我知道要重組人生,係時候停一停,做完呢個Project,我就休息咗半年。」半年後,翠如發現紅簿仔連錢都有麻煩,雖說思考人生重要,但有米落肚似乎更重要,坐食山崩真的說不過:「嗰時真係窮到燶,如果再唔工作真係連我都遺棄自己,係時候返回現實。咁啱有線、無綫、now同王維基都有搵我,但我好想試吓拍劇,會唔會去TVB同王維基比較好?」

翠如絞盡腦汁,認為變節事在必行,既然有選擇障礙症,倒不如由舊東家決定,她說:「我同Cable關係好好,所以問佢哋應該點揀,佢哋知我想拍劇,有高層同我講應該揀無綫,其實我都係咁諗,心思思想試吓TVB威力有幾大!」她續說:「Cable首肯,點傾都得,當時有前輩介紹我畀樂小姐(樂易玲),我話想拍劇,佢一口就答應,咁我就簽咗TVB!」

甘做綠葉

問題來了,翠如由一個開國功臣,變成敵國之兵,世間豈有今非昨是、每況愈下之理,但翠如不以為然,變節只想改變一下自己而已:「真係好想睇吓自己去到乜嘢影響力,喺無綫即使係二打六,隨時都好多人識,做一個有人識嘅綠葉都幾好。我初到貴境,呢度任何一個演員都有經驗過我,冇諗過去到邊個位置,我諗自己唔會做花旦喇,做花旦冇晒自己嘅生活,做綠葉幾好,壓力冇咁大,又可以坐享收成!」

後記:穩中求「變」

有時難聽是變節,好聽就是變通,做人千萬不要死板。我們去了一間餐廳歎茶,那裏甚麼餐都有,就是沒有翠如想吃的菠蘿油。小記說:「去第二間吧!」她說:「求其啦!唔想走來走去!」就如在有線冇劇拍一樣,結果她選擇走,倒是反常!

黃翠如
黃翠如獲舊東家有線支持拍劇,加強轉投無綫的決心!

黃翠如
對人生多了體會的黃翠如,毅然放棄做鎮台之寶。

黃翠如
黃翠如為旅遊特輯走訪世界各地,更一嘗泥漿浴的滋味!(資料圖片)

黃翠如(左起)與李思欣、莊思敏、羽翹及陳僖儀合作無綫節目,她並不介意「靠邊站」。(資料圖片)
黃翠如(左起)與李思欣、莊思敏、羽翹及陳僖儀合作無綫節目,她並不介意「靠邊站」。(資料圖片)

黃翠如

變出錢途

變節又豈只翠如一個,過往有很多藝人曾變節,即使穿梭幾個電視台,都一樣游刃有餘!

陳啟泰 TVB > ATV
陳啟泰在1990年經朋友介紹進入無綫,當主持並演出劇集,可惜發展平平。直到1998年約滿後決定過檔亞視,最後憑遊戲節目《百萬富翁》打響名堂。

田蕊妮 ATV > TVB
田蕊妮於1993年參加亞視舉辦的《未來偶像爭霸戰》而加入亞視,在劇集《縱橫四海》有突出表現,其後於2006年底轉投無綫,演出多套電視劇,並參與主持節目工作。

張可頤 TVB > CTI
張可頤於1994年參選港姐,2003年憑劇集《九五至尊》獲得「本年度我最喜愛的女主角」,今年她與無綫約滿後轉投王維基旗下的城市電訊,並成為「一姐」,與無綫結束近廿年的賓主關係。

Orignal From: 黃翠如變節豁出去

沒有留言:

發佈留言