2012年6月29日星期五

有話兒:陳茵媺低調談情

陳茵媺( Aimee)與陳豪的戀情浮面後,二人嘴巴上都說不想太公開談論對方,但卻常不自覺提起,單看一些小事,即可看出 Aimee心繫男友,就像她談到自己性格正面時,也會不期然提到陳豪:「我腦入面有好多啦啦隊打氣,就好似《心戰》阿 Mo(陳豪)咁,不過我分裂出嚟都係好人。」 Aimee確實掛男友掛到出面。

撰文:文國駿

陳茵媺的臉上常掛着甜到漏的笑容,蜜運中的女人,果然有樣睇!提到與陳豪拍拖近一年, Aimee坦言仍感受到無形的壓力:「我到家都會有壓力,我一向工作上都好努力、好盡力,唔希望外界嘅人同傳媒朋友注意呢樣嘢多過我嘅工作。」她謂身為藝人,本身已像一本攤開的書,但總希望留下最後的一頁作為私人空間,不被揭開, Aimee說:「我知道傳媒朋友要問乜我都會盡量配合,但我會留番一頁嘅私人空間好好珍惜,自己都盡量喺兩者之間拎一個平衡,不過要慢慢嚟,我仲要學習。」

06年當選港姐冠軍的陳茵媺不急於結婚,但同屆的亞軍周家蔚(左)、季軍呂慧儀(右)已嫁作人妻。資料圖片
06年當選港姐冠軍的陳茵媺不急於結婚,但同屆的亞軍周家蔚(左)、季軍呂慧儀(右)已嫁作人妻。資料圖片

陳茵媺稱與陳豪拍拖不會避忌,二人今年4月曾被本報拍得在赤柱逛街。資料圖片
陳茵媺稱與陳豪拍拖不會避忌,二人今年4月曾被本報拍得在赤柱逛街。資料圖片

陳茵媺坦言拍《心戰》時,跟本不知陳豪是誰。劇照
陳茵媺坦言拍《心戰》時,跟本不知陳豪是誰。劇照

陳茵媺與陳豪情侶檔搵銀,份外風騷。資料圖片
陳茵媺與陳豪情侶檔搵銀,份外風騷。資料圖片

志趣相投易相處


當初與陳豪發展時,有否因他是公認的筍盤,怕壓力大而卻步? Aimee表示:「咁又冇喎,識朋友點會諗咁多,哈哈, I feel bad to say that,但係我拍《心戰》時,真係唔係好知佢係邊個,之前真係唔熟,亦都冇乜睇佢拍嘅劇,我中文唔好嘛!」講到二人的相處, Aimee又甜笑不停說:「我哋相處好舒服,興趣同想法都差唔多,大家又會好似好朋友咁傾偈。」她稱即使一起出街亦不會特別避忌,只是恰巧記者拍不到:「咁我哋都會低調啲嘅,不過就冇專登去避,好似普通人咁出街咋嘛。」至於拍拖通常有何節目? Aimee笑言:「梗係唔話得你知,如果唔係咪仲多人跟,總之開心啦!」
31歲的 Aimee與41歲的陳豪年紀相差十年,亦已達適婚之齡, Aimee坦言家長冇催婚:「我哋其實都係一年,唔使咁快。而且兩方面都好開通,亦冇畀壓力我哋,開心就得,慢慢嚟啦!大家家都 enjoy life,而且想事業上更上一層樓先!」

蜜運中的陳茵媺,常掛着甜到漏的笑容。攝影:陳順禎
蜜運中的陳茵媺,常掛着甜到漏的笑容。攝影:陳順禎

中文進步不少的陳茵媺,珍惜每個演出機會。
中文進步不少的陳茵媺,珍惜每個演出機會。

棄高薪厚職選美


提到工作,已入行四年多的 Aimee表示越來越喜歡拍劇:「好開心呢幾年公司畀咗好多機會我,我覺得自己進步可以再快少少。」問到不諳中文的她剛拍劇時有何困難?她說:「梗係有啦,淨係劇本對白都搞咗好耐,不過好彩我都算正面,每次都希望做得比上一次好。我腦入面有好多啦啦隊打氣,就好似《心戰》阿 Mo咁,不過我分裂出嚟都係好人。」

其實 Aimee以前於多倫多任職設計師,高薪厚職令不少人羨慕,何解放下穩定收入及生活而參選港姐? Aimee表示:「我細細個都有睇港姐,都想去試,嗰時返嚟參加嘅心態係學嘢,希望再大膽啲,因為做設計師都要同客戶好好表達自己嘅作品,當時真係冇諗過會贏!」她又笑言正在學普通話,希望不久將來可到內地拍劇搵真銀。

Orignal From: 有話兒:陳茵媺低調談情

沒有留言:

發佈留言