2012年6月26日星期二

鄭希怡墮樓穿肺 昏迷2日 仍然虛弱

【on.cc 東方互動 專訊】 屢遇「黑仔」事件的鄭希怡,日前與男友Andy在泰國布吉出席朋友的泳池生日派對時,因地滑跣腳而跌落30呎深的山坡,遭樹枝從背部插穿肺部,當場昏迷送院!經醫生搶救後,Yumiko脫離危機期,但足足昏迷兩天,至第3天才恢復知覺,目前要用頸箍承托頸部,不能活動自如!

記者透過WhatsApp問候,Yumiko報平安寫上:「OK,未死!」。其經理人霍汶希曾聯絡Yumiko,並指她情況良好:「聽佢把聲好精神,康復進度良好,佢話呢兩日都做物理治療。(要留院幾耐?)以我所知,佢應該要留多一個禮拜,到時由醫生決定幾時出院同上機,因為醫生依家都唔贊成佢坐飛機。(點解唔飛返嚟醫?)佢覺得冇咁o既必要,當地醫院已經夠。(發生咁大件事都唔出聲?)佢想低調,主要係唔想屋企人擔心。」據知Yumiko甦醒後即時致電家人報平安,而男友對她不離不棄,其他朋友亦留在布吉照顧她。

鄭希怡墮樓穿肺

Orignal From: 鄭希怡墮樓穿肺 昏迷2日 仍然虛弱

沒有留言:

發佈留言