2012年6月14日星期四

DoDo Cheng× Joey Ma“我唔儲衫,淨係儲錢!”

ME! 週刊 第287期

cover face


DoDo Cheng× Joey Ma"我唔儲衫,淨係儲錢!"


2012年06月15日

封面事成,始於咱們特約造型師 Joey Ma於微博跟偶像鄭裕玲 say hi,素未謀面,對方卻爽快答應,以其五套經典電影作主題玩造型。
拍攝前半個鐘,嘟姐駕到,沒有成村跟班,只帶一名助手,自駕到場,輕鬆有型,姐級氣場震懾攝影棚。
事前助手傳話,訪問不得涉及感情與家庭,甫坐低,嘟姐再一次來個當面交代,小薯的我,唯唯點頭遵命。
這一日,講時裝:「我唔儲衫,著過就算。」
講理財:「我乜都唔儲,淨係儲錢。」
驀然回首光輝歲月,未有留戀,連回憶也不沾塵;我望望我那班只儲衫唔儲錢的同事,笑容多麼羞澀!

鄭裕玲 Joey Ma
DoDo Cheng
黑色波浪形頭飾$4,980 Stephen Jones from Hatwoman
橙色連身長裙$65,700 Escada
黑色波點紗裙$5,399 LIMI feu from I.T
黑色綴金色心形車花短外套$41,500 Moschino

Joey Ma
紅色背心 Wut Berlin(購自日本,約港幣$2,000)
黑色短褲$1,800( n) number nine from I.T
黑色毛毛肩飾(購自日本,約港幣$2,500)
黑紗綴金色閃石刺繡長外套$4,800 KTZ from KniQ
All Joey's own

Profile


鄭裕玲 DoDo Cheng《賭霸》造型出位卻不及拍阿梅難忘,佢好精靈。
《賭霸》造型出位卻不及拍阿梅難忘,佢好精靈。

出生日期: 1957年 9月 9日(處女座)
出生地:香港
籍貫:四川
身高: 5呎 5吋
體重: 99磅
語言:普通話、廣東話及英語。
學歷:德望中學畢業
簡歷:自小愛看電影, 75年,會考後投考電視藝員,卻因錯過無線藝訓班招考,改考佳藝電視台。 78年,佳視倒閉,加盟無線。
主要作品:電視劇《名流情史》( 78),《網中人》( 79),《逐個捉》( 81),《鍾無艷》( 85),《男親女愛》( 00)。主要電影及電視主持見下。電台主持《口水多過浪花》( 11-12)。
主要獎項:憑《花城》獲香港電影金像獎「最佳新人獎」( 84),《月亮星星太陽》獲台灣金馬獎「最佳女主角」( 88),《表姐,你好嘢!》獲香港電影金像獎「最佳女主角」( 91),《男親女愛》獲台慶「本年度我最喜愛的女主角」( 00),《百法百眾》獲台慶「最佳主持」( 05)。
微博: http://weibo.com/dodocheng

我開朗咗!


鄭裕玲 DoDo Cheng
DoDo Cheng
啡色麻質綴紗頭飾$5,900 Karen Henriksen from Hatwoman
杏色刺繡晚裝(未定價) Vivienne Westwood

自從開咪做電台,嘟姐成個人生猛晒!「我份人不嬲都好輕鬆㗎!唔係點做表姐、賭霸。」
講到底,其四正形象太深入民心,認真的態度始終如一,江湖地位又超班……影相當日,大師級化妝師一聽嘟姐部車快到門口,嚇到一手扶住筷子一手捧住碗麵,直呼「我都行得」。
外表嚴肅,內裡感性,閒話當年,她坦言,佳視倒閉是其人生最低潮,好端端大公司,一夜之間消失,咪話唔化!「你問我份人點解咁實際?因為我經歷過,知道人唔係一直都順境,一夜之間好大轉變,呢一刻拍緊劇,聽日成間公司執咗!

《星星月亮太陽》贏咗金馬影后,但我唔係唯一女主角,《神奇兩女俠》或《表姐,你好嘢!》得獎會開心啲。
《星星月亮太陽》贏咗金馬影后,但我唔係唯一女主角,《神奇兩女俠》或《表姐,你好嘢!》得獎會開心啲。

「我以為唔可以再入番呢一行,打算做酒店,求職信未寫完,收到 TVB電話。」
佳視年代,得到揸弗人周梁淑怡賞識,安排夥拍徐克開劇,電視圈外,又有文化界大佬簡而清日夜紙上稱讚,後生女雄心勃勃,點可能承受得住執笠命運?
「以前,我個人好古肅、敏感,成日諗好多嘢,唔開心;「做電台係一個突破,一直以來,自己唔知自己俾觀眾感覺係點?大家可能以為我份人就係咁死板,淨係識講『觀眾一陣見』,依家,開朗咗好多,同事仲笑我個個明星都唔識, gossip又唔知,唔理喇!理咁多,點會開心? Live your own life,咁耐以來,覺得自己呢方面做得幾好。」
真係唔理?「你問得呢句,即係你放唔低啦!」又係喎!

做人好化學


嘟姐為人實際,買衫一定要穿,「我唔儲衫,淨係儲錢。」買鞋一定要舒服,拍戲一定要有錢賺,生活上,日日運動,晚 10朝 6作息定時,事事有條不紊,猶如走在方格紙上,不得越界。
情淡如水,又不盡然,講起工作趣事,她第一個失笑,講起故友,她雙眼難掩落寞,「跟阿梅(梅艷芳)合作,佢教我做鬥雞眼,你知我份人鬼咁正經,做極唔識,佢話『乜你咁蠢㗎!』幾好笑。
「做人好化學,朋友、同事一下子病咗就唔喺度,時間過得快,我都 50幾,咁執着做乜?
「做明星,一份工啫!我從來唔睇自己舊戲,唔鍾意緬懷過去。」

依偎在鄭媽媽懷中的嘟姐,沒想過長大後是女強人吧!《蘋果日報》圖片
約 61年
依偎在鄭媽媽懷中的嘟姐,沒想過長大後是女強人吧!《蘋果日報》圖片

81年 鄭裕玲 DoDo Cheng
81年
蓬鬆粟米頭,又有啲肉地,骨子裡查實幾性感。《蘋果日報》圖片

79年《網中人》一劇令「周鄭配」大紅
79年
《網中人》一劇令「周鄭配」大紅,二人情侶形象更深植人心,是電視劇一大經典。《蘋果日報》圖片

鄭裕玲 DoDo Cheng
當年台慶,男女金牌司儀列陣,「飛機頭」嘟姐是最牙尖嘴利的一位。《蘋果日報》圖片

DoDo's tips


女子監獄》唔使化妝整頭,最舒服,成班女人又夾,係最憎要打交。
《女子監獄》唔使化妝整頭,最舒服,成班女人又夾,係最憎要打交。

Q:多年來,最忍唔住買完又買嘅係乜?
A:鞋,唔明點解女人咁鍾意買鞋,我最鍾意買 ballerina。

Q:會否再追求名牌?
A:過咗呢個階段, Zara幾好,又平又時款,我好少一件衫著幾年,着過就會轉送別人。

鄭裕玲 DoDo Cheng

DoDo Cheng
黑色綴網紗頭飾$13,650 Stephen Jones from Hatwoman
黑色印花 jumpsuit$24,750
黑色綴閃片領飾$22,510
both Fendi
紅黑色透明膠併皮腰帶$7,900 Fleet Ilya from Joyce
黑色猄皮緄金邊高踭鞋$10,800 Jimmy Choo

鄭裕玲 DoDo Cheng

DoDo Cheng
綴粉藍色蝴蝶結白恤衫$4,430 Vivienne Westwood
白色半截紗裙$4,899 MIYAO
銀色併淡金色管珠腰帶$7,699 Pedro Lourenco
both from I.T
黑色半膠框眼鏡$2,580 SUPER from Visual Culture

後記


鄭裕玲 DoDo Cheng 《表姐,你好嘢!》要我剪短頭髮,最大犧牲
《表姐,你好嘢!》要我剪短頭髮,最大犧牲。

意料之外,跟嘟姐講到人生,生與死見得多,珍惜當下。
她猶記得第一次擔戲,「等咗咁耐至有機會,點會驚?
我對自己好有信心;「爸爸教過,當機會出現,唔可以輕易讓它流走。」
終成大器。
所以話,做男人做女人做強者做弱者,人生在世,唔係事事有得揀,但,點樣對待眼前人與事,你可以揀;我也來勉勵一下自己。

Shop List


ALDO by Rad Hourani http://www.luisaviaroma.com
Escada中環國際金融中心 2066號鋪 2234 7117
Fendi中環置地廣場 G18號鋪 2524 1339
Hatwoman中環萬宜大廈商場 209號鋪 2167 8337
I.T金鐘太古廣場 252號鋪 2918 0667
Jimmy Choo尖沙咀海港城海洋中心 132號鋪 2375 8086
Joyce金鐘太古廣場 232號鋪 2523 5944
KniQ銅鑼灣百德新街 55號 4樓 B室 2881 7903
Moschino中環置地廣場 219-222號鋪 2525 4706
Visual Culture銅鑼灣蘭芳道 21號地下 2881 8291
Vivienne Westwood銅鑼灣百德新街 42-48號 B-D鋪 2894 9088
Yves Saint Laurent中環歷山大廈地下 G3號鋪 2868 0092
Wut Berlin http://www.wutberlin.com

形象: Joey Ma
美術指導: Karen Ling
撰文:伍淑嫻
攝影:郭賢興
化妝: Gricha Chan
髮型: Alex So@P.O.P

Orignal From: DoDo Cheng× Joey Ma"我唔儲衫,淨係儲錢!"

沒有留言:

發佈留言