2012年8月14日星期二

雲想衣裳:吳鎮宇 帶綠.....篋

不知是否當年的「坤」做得深入民心,還是平日夠晒敢言,看似喜怒無常的鎮宇,事前都深怕誤中地雷陣。轉戰內地電影市場多時,又即將重臨開拍《衝上雲霄2》,今回得見,鎮宇卻有問有答,傾到家中囝囝更擺出有子萬事足的模樣,笑晒口。更估唔到平日 Cool到爆的他,不愛黑,最愛綠,仲最愛談湊仔經,點估呀。

記者:雷福財
攝影:伍慶泉
服裝鳴謝: Club Monaco

公認屬演技派的鎮宇,開拍《衝上雲霄》續集,適逢近年都鬧小生荒的 TVB,檔期更全面遷就,難道蜀中真的無大將?「其實斷層期每隔一段時間就會出現,要睇睇邊度斷起。以前有羅嘉良、陶大宇,之後就要睇邊個可接班。現在觀眾好似未接受到新一代小生係電視一哥,但又唔好咁黑心,始終佢哋仲後生,演技上都仲有一定嘅進步空間。」既然出自鎮宇把口,睇怕班小生聽完都要的起心肝磨練演技。芸芸眾生中,鎮宇最睇好陳豪。「陳豪比較成熟啲,你見佢不論廣告、代言的範圍都較大,觀眾緣較好。」 TVB就完鎮宇檔期,又傳高薪引援,係咪真有其事?「接受得人家份工作,有啲嘢都要講配合嘅。例如外間話 TVB係高薪,咁咪高薪囉。其實我再拍都係為觀眾,因為我個人好怕拍續集,怕做唔番以前大家想睇嘅唐亦琛。」

吳鎮宇
■ Arrive酒紅色背囊$4,560

■ Vapor各式硬邊行李篋(包括20吋、25吋、27吋)$4,560-$5,940 TVB小生有待進步


■ Bedford灰色 Narrow Weekend手提包$6,400 專恰仔的怪爸

雖則演技備受公認,但還未奪過香港電影金像獎影帝,鎮宇對此抱持平常心。「我會繼續支持,能夠奪得金像獎當然係最好,但有啲嘢唔係你想攞就得,無嘅時候要保持平常心,咁就唔會唔開心。」除了拍戲,最令鎮宇享受的一定是與三歲囝囝的相處時刻,原來他更愛整蠱他。「我係一個好好笑嘅爸爸,專門恰吓佢,令佢難堪同不知所措。我覺得小朋友係會旁觀大人行為,無時無刻都接收緊訊息。讀書方面最重要係開心,功課做唔晒都應該十點上床睡覺。我情願佢學多啲嘢,而唔係只為交功課。」眾多話題中只要一觸及湊仔經,鎮宇便有如慈父上身,內心滿足。

■ Dror for Tumi香檳色行李篋(25吋)$6,400 最愛歐遊 Shopping

平日工作周圍飛,原來一放假就變成旅行精,繼續萬呎高空的人生。「一年起碼都有兩三次旅行,春節、小朋友暑假、聖誕節等都會離開吓香港。配備上當然要有個好篋,自己最鍾意綠色、有拉鏈軟身篋。通常去親歐洲 Shopping都會帶多個空篋,方便裝多啲戰利品返嚟。我比較欣賞 Tumi今日嘅 Vapor新篋,打開之後兩邊一深一淺,深嗰面方便裝鞋。」唔係賣口乖,鎮宇當日的確背着個綠色背囊到場開工,印證睇嘢唔好只睇表面。

 

■ Alpha Lightweight黑色尼龍行李篋(20吋)$5,480

■ Tegra Lite白色行李篋(20吋)$4,580

■ Vapor Polycarbonate黑色行李篋(27吋)$5,940 Vapor新篋  Details Check!

 

■ Vapor Polycarbonate金銅色旅行篋(27吋)$5,940

■手柄的 X-Brace45專利設計,即使撞凹亦可繼續伸縮自如。

■篋身四邊以硬身保護,功用跟汽車的 Bumper一樣,減低撞花機會。

 

■特設 TSA鎖的後備鎖位,過境時可讓關員開啟,唔怕被「爆篋」。

■內櫳設計一深一淺加強重心,較深一邊更方便放入大件物品,如鞋類等。

■每個篋均附上特定 Bar Code── Tumi Tracer,內有用家聯絡資料,即使在任何地方「走失」,有人執到都可搵得番。

Tumi(28697488)
中環置地廣場地庫 B6-7號舖

Orignal From: 雲想衣裳:吳鎮宇 帶綠.....篋

沒有留言:

發佈留言