2012年8月8日星期三

最怕男友口花唔踏實 黃智雯撐胡杏兒

胡杏兒宣佈失戀,「胡說八道會」成員黃智雯、胡定欣、胡蓓蔚忙加安慰,陪好姐妹度過難關。8年情斬纜收場,被傳花心的黃宗澤「小三」輪住上場,黃智雯接受本報記者訪問時,對Bosco係咪「花心蘿蔔」有所保留,「我唔熟佢,唔評論,但我點都會企喺杏兒嗰邊,Bosco口花花,好o氹得人,同佢做朋友係好開心嘅,但搵男朋友,都係踏實型好啲!」採訪:方騫平

《缺宅男女》憑「關二嫂」角色冒起的黃智雯(Mandy)成為無綫「親生女」,劇集《on call36小時》、《飛虎》、《巴不得媽媽》、《女警愛作戰》於今年陸續出爐。Mandy受器重,除唔怕醜,有演技外,腳頭好,能帶旺收視,就算在非黃金時段播出的《飛虎》,平均收視29點,最高30點,反應很不錯。

TVB幸運兒

對於幸運兒之說,她哈哈笑說:「希望我繼續好運啦,計落都幾好彩嘅,可以遇到咁多好嘅製作,加上每個劇集劇種同角色都好唔一樣,不過,我唔覺係升咗呢,明白到觀眾要累積,我仲有好多進步空間,前輩李成昌叫我唔好心急,要多練好內心戲,注意面部表情,有時較繃緊。其實我最擔心係,之前咁辛苦拍落嘅存貨,今年一氣呵成出哂,無劇承接。」

恨做陰險小人

重提出位「關二嫂」,對她來說都幾大挑戰:「因為我唔係咁吱吱喳喳嘅女人,性格反而唔出聲,較慢熱,所以要留意auntie的舉動,要嘴藐藐,學做八婆。我唔介意做呢啲角色,再衰啲做奸妃、或者再玩大啲,做為咗報復嘅陰險小人都唔緊要,始終做演員係要豁開,如果有做高登女神呢啲包袱,下下怕趕走粉絲就唔好睇啦。我好鍾意唱歌跳舞,最想拍音樂劇,試下拍古裝都好,造型好典雅。」

口花男友咪搞

Mandy自爆未有拍拖:「因為工作忙,加上對呢方面唔多敏感,自然會忽略咗好多想埋身嘅男仔,錯失好多機會,好彩自己唔心急拍拖。搵男朋友,我會揀個有風度,識照顧人嘅,最唔得男人自私,(揀黃宗澤咁型型地,但口花花呢?)我未同佢合作過,唔熟佢呀,做男朋友梗係揀過踏實好啦,果啲做朋友就得,仲會o氹得人幾開心添,不過,最重要夾到。杏兒同Bosco分手,感情係私人問題,作為杏兒朋友,我哋冇談論,但我會尊重同支持佢嘅決定。」

好腳頭

《搜下留情》(2010) 平均28點,最高31點(飾演性格懦弱怕事的「鵪鶉妹」)

《缺宅男女》周日播映兩小時大結局,平均收36點,最高收視達40點(飾「關二嫂」)

《on call36小時》最高收視為39點

《飛虎》平均收視29點,最高30點

最怕男友口花唔踏實 黃智雯撐胡杏兒

Orignal From: 最怕男友口花唔踏實 黃智雯撐胡杏兒

沒有留言:

發佈留言