2012年8月7日星期二

飛得起 蔣家旻

FACE週刊 第272期

蔣家旻( Angel), 07年加入 TVB,年年有劇拍不過唔多起眼,直至去年《天與地》飾演版佘詩曼令人印象深刻。
蔣家旻密食,由之前收視一直高收的《護花危情》,到正播出的《愛.回家》,做足 5年二線王,下一步,向女一進發。

跳過 10年芭蕾,又跟無綫一姐徐子珊同樣有孖厚唇,自認好勝的 22歲蔣家旻,亦希望靠演技登上一線位置:「我唔識性感、唔識騷長腿,但我希望把握自己長處去發圍,好似楊怡做喊戲特別好睇,就好好把握呢點;我心裏面有團火㗎,將來要似周迅、梁朝偉咁,行出嚟就係一個演員!」

蔣家旻 芭蕾美少女

蔣家旻 芭蕾美少女

蔣家旻 芭蕾美少女

蔣家旻 芭蕾美少女

蔣家旻 芭蕾美少女

等做主角


蔣家旻 芭蕾美少女

一年拍 9齣電視劇,原來蔣家旻並非 TVB親生女。等了 5年,在拍攝《愛.回家》期間,藝員部終正式找她簽經理人合約。雖然王維基想搵她過檔,但蔣家旻說:「當年參加 TVbeople入選成為藝員,幾年來已同 TVB嘅監製、同事都好熟,觀眾又識我,如果

Orignal From: 飛得起 蔣家旻

沒有留言:

發佈留言