2012年8月17日星期五

有話兒:馬國明筍盤唔易做

不知道由何時開始,大家對馬國明的評語總是偏向讚好,其後更索性將他列為筍盤,馬明坦言自己不過是正常人,已經極力扭轉大家對他這觀念:「我唔會因為多人留意而有壓力,我一直都處之泰然,只要你敢搵我做啲好衰嘅角色,我又可以去到好盡喎,我梗係唔想自己俾人定咗形,希望可以試多啲唔同嘅角色。」 撰文:何慧斯

最近無綫小生緋聞多多,馬國明就被列入為筍盤,他對此笑說:「我都唔知點解,係無端端,以前一路都係講阿 Mo(陳豪),我覺得只要你鍾意嗰個人,佢咪係你嘅筍盤囉,邊有得界定㗎。不過我已經好極力去扭轉大家對我呢個觀念,萬一將來有乜嘢唔好嘅消息傳出,我怕反差好大,我都係正常人,事實上我都有好多缺點,只不過係大家唔知,好似我份人一向都冇乜情趣,有啲女仔會覺得我好悶,呢啲咪係缺點,不過傳媒對我真係好包容,唔使小小嘢俾人寫都好肉酸,反而經過大家嘅包裝,咪話我呢啲叫老實。」

馬國明
馬國明自言有不少缺點,筍盤之名不敢當。 攝影:葉君海

馬國明《 On Call36小時》中醫生角色張一健討好,令馬明人氣急升。 劇照
無綫劇《 On Call36小時》中醫生角色張一健討好,令馬明人氣急升。 劇照

馬國明在《回到三國》中的搞笑演出被指浮誇,他表示願意接受批評。 劇照
馬明在《回到三國》中的搞笑演出被指浮誇,他表示願意接受批評。 劇照

開闊戲路怕被定形


問馬明有否因此而被這枷鎖纏身?他說:「我又冇喎,我唔會因為多人留意而有壓力,我一直都處之泰然,演員唔好畀自己壓力,放鬆去做每一件事,效果可能會更加好,只要你敢搵我做啲好衰嘅角色,我又可以去到好盡喎,我梗係唔想自己俾人定咗形,希望可以試多啲唔同嘅角色。」

不過事實證明,當《 On Call36小時》播映後,馬明飾演醫生角色張一健(一件頭),的確為他帶來不少迴響,人氣急升,直到剛播映完的《回到三國》,反而惹來不少批評聲音,不少人覺得他演出浮誇,似乎筍盤這框框容納不了浮誇,他說:「可能鍾意一件頭啲人,唔鍾意我做呢類搞笑角色,但係作為演員冇所謂,梗係乜嘢角色都做吓,如果我套套都係做一件頭,我諗大家好快會覺得悶。」

馬明續說:「《回到三國》作為搞笑戲,我覺得 OK㗎,我平時出街都好多小朋友話鍾意,反而係網上啲觀眾迴響最大,我見到有啲人會將呢套劇同內地套《三國》比,我覺得有啲唔係咁公平,亦唔係好認同,宣傳片已經話畀大家知係一套搞笑片,不過呢啲嘢真係冇乜好拗,純粹係個人喜好,所以我都會尊重啲唔鍾意睇嘅人。」

馬國明
有傳力追胡杏兒,馬明自言感情事隨緣。 資料圖片

馬國明
與胡定欣情已逝,馬明否定翻撻的機會。 資料圖片

同胡定欣劃清界線


印象中過往馬明有份演出的劇集,似乎未試過有這麼多聲音,連他自己亦忍不住說:「多㗎,其實呢套劇拍嗰陣已經有爭拗,可能因為之前拍宣傳片嗰陣,司馬信呢個角色係吳卓羲做,但係到開拍嗰陣又換咗人,結果咪搞到啲 fans唔鍾意,嗰陣已經好多人鬧,但 TVB不嬲拍宣傳片只不過係話畀人聽今年有乜嘢製作,開拍嗰陣監製係邊個都唔知,如果換咗人而搞到你唔開心,我只可以講聲對唔住。」
談到大家關注的感情生活,一時傳馬明與胡定欣翻撻,一時又指他力追胡杏兒,他笑說:「冇目標,隨緣喇,我唔明點解成日話我同定欣翻撻,我哋一路係朋友,分咗手之後冇去過街,我冇乜所謂,我諗佢都唔介意。」

馬國明
馬明今年站穩一線小生位置,銀機會陸續有來。

着重家庭樂


馬國明今年事業方面的發展,令他站在一線小生的位置,他自己亦不諱言今年是發展最順暢的一年:「係㗎,不過未算豐收,但係都叫做有啲甜頭,唔好捱完得個桔,算係支持你繼續去做。跟住啲工作已經排得密麻麻,我都希望可以再做好啲,最好有多啲搵錢嘢。」

馬明續說:「我諗暫時都唔會有時間返內地拍劇,我都知酬勞真係好好,但係相對喺香港嘅發展會暫停,凡事有得有失,間唔中返去拍梗係冇問題,但係我唔可以長駐喺內地,始終成家人都喺香港,唔可以離開屋企太耐,我好珍惜同佢哋相處嘅時間。」

Orignal From: 有話兒:馬國明筍盤唔易做

沒有留言:

發佈留言