2012年8月15日星期三

圓出碟夢靠自己 陳法拉介意傳聞抹煞努力

「苦戰」兩年,陳法拉的處女新碟《Beautiful Life美麗人生》終於面世,這張唱片背後意義重大,不獨圓出碟夢,唱片銷情亦令她呼出一口冤氣,證明努力後得到認同!她帶點激動重申:「我唔係老闆娘,我只係一個小員工,係咪要拎公司資金來源出嚟先可以證明我身份?咁對我唔公平!」幸好時間可證明一切,被指為老闆娘的她於約滿「星揚唱片」後將蟬過別枝,即是不靠「男友」,依然有其他唱片公司對法拉有興趣,多人爭,有得揀,一身鬆晒。

採訪:方騫平 攝影:畢紹基 化妝:Annie G.Chan

髮型:Dickson Tang@Hair Corner

場地提供:Zummer@The East

無綫花旦陳法拉演而優則唱,在今年30歲之年為自己寫下新里程,推出唱片成為樂壇初哥,唱片以兩年時間製作,度身訂造了新歌《一半》與《贖罪》,滿載法拉對音樂執着與熱愛。可是被傳男友薛世恒是唱片公司幕後老闆,法拉是橫行的老闆娘、一姐、唱歌玩玩下……抹煞了她內心的一團火!縱使法拉費盡唇舌解釋都不果,唯有用行動去打動大家。

出碟非臨急抱佛腳

「一生人有機會出唱片真係唔容易,我唔做一碟歌手!其實我跟星級歌唱老師Christine Samson學咗6年唱歌,一早為做歌手做好準備,今次進軍樂壇絕對唔係臨急抱佛腳,更加唔係玩票性質,不過,外間往往將我私生活混入工作裏面,真係好無奈,我公私分明,私生活冇必要拎出嚟講,咁樣好唔公平。我只可以做好自己,畀心機錄歌,用心練咬字、盡力配合宣傳,等大家感受到我嘅唱歌同做事嘅緊張態度,我最希望大家可以好單純同好認真咁聽下我啲歌,唔想受其他唔關事嘅嘢去擾亂視線,坦白講,任何人對傳聞都會介意。」她煞有介事道。

欣賞陳奕迅勁投入

可幸,皇天不負有心人,新碟甫推出便登上唱片店亞洲唱片銷量榜冠軍,而且銷情很好,首批貨有數千隻,有些店更賣斷貨,令她放下了心頭大石。她滿足地笑說:「總算對自己有交代,男朋友冇大手入貨呀,佢只係讚我唱得好聽,MV拍得好睇,單純兩句讚美經已係鼓勵。不過,我仲有好多進步空間,相比拍戲,唱歌冇對手,好靠自己心理質素,仲要配合身體語言同埋神態,尤其是唱現場仲要同觀眾有交流,好講求執生,需時慢慢適應。我好佩服陳奕迅,佢唔理台下嘅觀眾做緊乜,幾時都會咁投入,好想同佢合作,從中偷師。」

抗拒做少奶奶

法拉視出唱片為夢想,她enjoy唱歌、拍戲,不會放棄,亦無意做少奶奶:「我知道大家好鍾意佢(薛世恒),但佢唔係圈中人,唔想令到佢同家人有壓力,冇必要因為我而打擾到佢哋,總之我哋相處,自有溝通方式,佢明白,我有我嘅工作!哈哈,我反而要抽多啲時間陪下家中小貓,因為佢有情緒病㗎!」

法拉努力兩年,終可推出處女新碟。
法拉努力兩年,終可推出處女新碟。
拿過tvb最佳女配角的法拉已升為姐仔,想再看法拉作性感演出,早啲瞓啦!
拿過tvb最佳女配角的法拉已升為姐仔,想再看法拉作性感演出,早啲瞓啦!
法拉不只是高登巴打們的頭號女神,連小妹妹亦好冧佢,可謂男女通殺。
法拉不只是高登巴打們的頭號女神,連小妹妹亦好冧佢,可謂男女通殺。
被彈唱Live甩嘴,法拉一笑置之。
被彈唱Live甩嘴,法拉一笑置之。


Orignal From: 圓出碟夢靠自己 陳法拉介意傳聞抹煞努力

沒有留言:

發佈留言