2012年8月15日星期三

黎耀祥馬賽蕭正楠《神探高倫布》拍攝

祥仔狠心糟質 馬賽見紅


由黎耀祥、馬賽等主演的新劇《神探高倫布》前晚在清水灣補拍戲份,戴上假髮及穿了大褸的祥仔在現場熱到大汗叠細汗,難怪他禁絕妻兒探班。而馬賽在劇中更慘被祥仔整蠱,搞到腳插木板,當場流血收場。

由黎耀祥、馬賽、蕭正楠等主演的新劇《神探高倫布》前晚在清水灣某釀酒廠補拍戲份,劇情是講述馬賽升職,但祥仔卻整蠱她,令她落漠地跌倒腳插木板,當場流血收場。

前晚穿上60年代警察服的馬賽和蕭正楠在現場投入拍攝,馬賽因受傷在現場不斷驚叫,配上腳上的傷口化妝及道具血液,傷勢幾何亂真。

黎耀祥在劇中整蠱馬賽,令她腳插木板受傷。《神探高倫布》
祥仔在劇中整蠱馬賽,令她腳插木板受傷。

以為馬賽拍緊《制服誘惑》,佢含情脈脈咁色誘蕭正楠,腳板又猛滴血,真係集香艷與血腥於一身。《神探高倫布》
今日我至誘
以為馬賽拍緊《制服誘惑》,佢含情脈脈咁色誘蕭正楠,腳板又猛滴血,真係集香艷與血腥於一身。

穿大褸及戴假髮的黎耀祥狂標汗,要吹風扇消暑。《神探高倫布》
穿大褸及戴假髮的祥仔狂標汗,要吹風扇消暑。

拍劇辛苦匿埋喊


近日天氣炎熱,穿上大褸及戴上假髮的祥仔苦不堪言,全程汗流浹背,更不時拿住風扇消暑,他說:「因為馬賽成日想邀功,所以我成日設局令佢受苦,但最後都會英雄救美,會拖住佢行,家同佢感情都 OK,講佢好崇拜我,而且佢好聰明、努力,乜都肯學。」因為現場環境惡劣,加上滿佈蚊子,故祥仔嚴禁太太和兒子前來探班,以免成為蚊子的晚餐。

馬賽前晚拍完落雨戲後即要見紅,她自言拍此劇十分艱辛,她說:「之前喺荒山野嶺拍打戲,第日真係唔夠氣,媽咪煲蟲草畀我,但我唔敢喺人面前嗌辛苦,亦都有喺背後偷偷喊過一陣。」

Orignal From: 黎耀祥馬賽蕭正楠《神探高倫布》拍攝

沒有留言:

發佈留言