2012年8月6日星期一

馬國明驚成罪人唔敢追胡杏兒

近期甩拖的胡杏兒和新鮮熱辣的緋聞男友馬國明拍攝劇集《戀愛季節》煞科戲,杏兒指緋聞是笑料一則:「當宣傳囉!佢好多Fans嘅,驚會嬲我。」有報道形容杏兒是「中女」,她說:「咁我係嘛,點都唔係嫩女啦!但女人三十歲魅力先會出嚟!」馬國明即插嘴說:「依家成熟啲嘅女仔先吸引,唔通仲同啲細個o既去玩扭蛋咩?湊女咁!」惟他亦否認傳聞:「近排一齊拍劇,當宣傳囉!傳媒好錫杏兒,好急幫佢搵另一半,佢咁好條件,唔使為佢急。好多Fans都想佢哋復合,我唔想做千古罪人,嗰相係劇照嚟!」對於被指專嗒「中女」,他笑說:「唔嬲!」

馬國明與胡杏兒表示緋聞當為劇集宣傳。
馬國明與胡杏兒表示緋聞當為劇集宣傳。
馬國明與胡杏兒大熱天時拍劇,大汗疊細汗。
馬國明與胡杏兒大熱天時拍劇,大汗疊細汗。
馬明與杏兒拍攝《戀愛季節》煞科戲。
馬明與杏兒拍攝《戀愛季節》煞科戲。

馬國明胡杏兒10年友情唔避忌 (19:54)

傳聞馬國明跟剛與黃宗澤分手的胡杏兒拍拖,馬國明今日拍攝劇集《戀愛季節》時回應,現階段不想被扯上任何關係,因他知道黃宗澤與胡杏兒的粉絲很想二人復合,馬說:「我很怕被粉絲罵。」
馬國明表示,跟胡杏兒已認識逾10年,之後的劇集《衝上雲霄II》二人沒有感情線,所以毋須避忌。

Orignal From: 馬國明驚成罪人唔敢追胡杏兒

沒有留言:

發佈留言