2012年6月8日星期五

蔣家旻捱→出頭

電視圈向來都是殘酷戰場,由藝員訓練班,選美盛事以至歌唱比賽,新人可從不同途徑傾巢而出,想上位又談何容易?對於無綫小花蔣家旻來說,一直默默耕耘等待機會,終由寂寂無聞的小將捱出頭來。

年僅22歲的蔣家旻(Angel)於2007年出道,至今已踏入第五個年頭,回想演藝之路,原來亦有成長三部曲。Angel坦言在第一套民初劇《鐵馬尋橋》中有不少感情戲但未到位:「自己係個新人,面對咁多有經驗嘅前輩,都有啲壓力!記得有場喊戲,因為經驗尚淺,所以拿捏唔太好,睇番Playback覺得自己有好多位都流於表面,唔夠真!」不過,正因Angel深明「世上沒有免費午餐」這個道理,為了讓演技有進一步的提升,自認勤力派的她不惜用更長時間作事前準備,她說:「每次有喊戲,我都會睇完劇本之後,用早一晚嘅時間去培養情緒,然後去諗劇本應該點做,就算同其他演員排戲嗰陣,都會出盡百分之一百嘅力,唔可以怠慢。」

擔心定型 齋演少女

雖說成功非僥倖,但身處新人輩出的演藝圈,要突圍而出就需要一個機會,而在去年底播出的《天與地》,便印證Angel是新人中的幸運兒!《天與地》效應除了令劇中四位主角及主題曲爆紅外,還令劇中主角的少年版也為人熟悉,當中飾演少女佘詩曼「阿Yan」的Angel亦一度人氣急升!不過,面對突如其來的熱潮,她亦始料不及:「當時冇諗過憑呢套劇出名,因為每集最多出15分鐘,播放嘅日期都相隔咗兩年,所以期待感亦下降,但套劇出街後竟然有咁多人留意,而且反應仲咁正面,真係好開心!」雖然「少女版阿Yan」成為她人生的轉捩點,但她亦曾為角色定位而感到一絲的憂慮,Angel說:「『阿Yan』呢個角色太鮮明,驚監製以後只會搵我做少女版或者固執嘅角色。」

不過,Angel的擔心很快便抹去,因為不久後便被挑選參演現正播出的處境劇《愛.回家》,飾演主角家庭的核心成員,戲份比以往多,她說:「真係冇諗過可以有份參與新嘅處境劇!因為有180集,而且劇集中有好多家庭戲,所以曝光率亦會增多,當中亦有唔同嘅單元,可能有一集係圍繞講自己,媽咪成日都話想睇我做戲!」事業能夠穩步上揚,相信也是一般藝人的心願,究竟她會否想問鼎年底的「飛躍進步女藝人」?Angel笑言距離此目標還有一段距離:「我都想有被提名嘅資格,雖然真係好想攞,但覺得未有資格!我暫時希望演處境劇,可以令更多觀眾記得我,等我可以企穩啲,處境劇完咗之後先挑戰唔同嘅角色!」

寧缺毋濫 做到最好
外間喜歡將Angel與另一圈中小花樂瞳比較,而她亦坦言對此很理解:「其實每一個人嘅機會同走嘅路都好唔同,所以只能同自己講:『要行出一條屬於自己嘅路!』加上一日只係得24小時,就算一個人嘅能力好強,但真係兼顧唔到太多,所以不如先將手上嘅角色做好先,否則到頭來乜都做唔到一百分!」

後記:零緋聞好嗎?

圈中任何一個藝人都總有一個半個緋聞對象,但Angel卻是零緋聞,她坦言對緋聞又愛又恨:「可能自己唔惹桃花,加上合作嘅男性好少。如果劇裏有個男朋友,喺戲外都令人覺得我哋係一對嘅話,只要寫得唔太過分,其實傳緋聞都冇所謂!不過如果寫得太過火,我當然寧願實實在在,一篇都冇!」

蔣家旻
Angel坦言第一步目標是有「飛躍進步女藝員」的提名,但不恨攞獎。
蔣家旻憑演佘詩曼的「少女版阿Yan」而成功入屋!
Angel(右)憑演佘詩曼的「少女版阿Yan」而成功入屋!
蔣家旻
Angel工作量日增,獲安排參演多套劇集包括《法證先鋒III》。
蔣家旻
Angel曾為角色犧牲色相,全因不想被定型做少女。
蔣家旻
除了演出電視劇,Angel還有演趣劇搞搞笑。
蔣家旻

Orignal From: 蔣家旻捱→出頭

沒有留言:

發佈留言