2012年6月15日星期五

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝

忽然1周 第881期

滾熱辣


橫店直擊 趕湊女發老脾 蔡少芬葉翠翠互片


2012年06月15日

無綫重頭劇《金枝慾孽貳》大軍上周殺上橫店取景,身價暴升的蔡少芬,還山長水遠帶埋囡囡楚兒同行。據知湊女大過天的蔡少芬,在港時已經與對手葉翠翠有牙齒印,當時因葉甩髻 NG而令蔡大發老脾,當場向導演戚其義投訴,事後葉翠翠就被 cut戲份。

如今蔡少芬和葉翠翠又要在橫店碰頭,到埗第一日仍精神奕奕的翠翠,拍到與蔡少芬同場戲份時,忽然話病冧廠四日。

《金枝貳》女角鏡頭下勾心鬥角、波譎雲詭,好睇過做戲。

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝
你同我醒定啲!(設計對白)

躁芬現形


《金枝慾孽貳》有蔡少芬助陣,本來生色不少,不過佢為湊女成日嗌收工,監製戚其義都買佢怕。早前更因葉翠翠遲到而大動肝火,估唔到去到橫店拍外景兩人繼續出陰招。

翠翠迴避


上周六( 9日)《金枝貳》大隊在橫店拍外景第二日,當日早上要拍兩個散鏡的葉翠翠仍精神奕奕。點知翌日與蔡少芬拍同場戲份即請病假,更在微博呻病倒,認真耐人尋味。

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝
我都識玩嘢!(設計對白)

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝

多得內地熱爆劇《甄嬛傳》帶挈,近日每集酬勞由十萬暴升至廿萬人仔的蔡少芬,拍劇拍廣告唔停手。不過為了照顧愛女,即使有金執,蔡少芬亦列明規定,只會返 office hour朝九晚五,就算近日上橫店拍《金枝貳》一個月,明知影城場地時間緊迫,天未黑蔡少芬已嗌收工。

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝
推女行街
周日( 10日)蔡少芬本來全日要開工,但對手葉翠翠請病假。難得多了半日假,佢唔想屈 喺酒店,便與保母及囡囡楚兒外出食午飯兼逛街。

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝
三五成群打波
葉翠翠上周六早上拍完兩場戲,下午即相約曹永廉、龔嘉欣等人去體育館打羽毛球。現場所見,翠翠打到身水身汗好落力,又病得幾精神喎。

向監製告狀


其實蔡少芬早年信教後,火爆性格已經盡量收斂。不過自從女兒出世後,其急躁個性又逐漸浮現。據知上月中,飾演奶媽阿頭的蔡少芬和飾演其頭馬的葉翠翠,在電視城拍攝一場宮廷戲。原定上午九時化妝,十時入廠,葉卻遲到半個鐘,髻未梳穩便匆匆趕入廠。誰知拍到中途,葉的頭上假髻忽然跌落地,惟有死死地氣返化妝間重新 set頭,全廠人呆等一粒鐘。當她再入廠時, 㷫到頭頂出煙的蔡少芬,當眾指 着葉翠翠鬧。

當日有份在場的人透露:「其實 嗰日有好多人 喺現場, Ada(蔡少芬)鬧完翠翠之後,仲即時 call阿戚(監製戚其義)落嚟,一輪嘴講番成件事。阿戚就拉翠翠埋一邊細細聲講咗幾句。之後,葉翠翠埋位再拍,導演竟然全部一 take過搞掂,仲早過平日收工。相信係驚遲收工再令 Ada發難。」

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝
搵阿戚密斟
蔡少芬與監製戚其義係老死,有乜唔滿意會即時拉住阿戚密斟。上次投訴完葉翠翠,對方即被 cut戲。難怪其他演員都怕佢三分啦!

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝 蔡少芬 龔嘉欣
話晒事
蔡少芬聲大大仲惡過監製阿戚,這天與龔嘉欣拍場喊戲, NG三次。當阿戚睇 playback時,想再拍多 take,卻遭身後蔡少芬拒絕:「唔使啦! ok啦!」全世界都知佢趕住收工囉!

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝

橫店遭 cut戲


兩女在港交過手,上周五( 8日)齊齊上橫店,繼續暗地過招。據知,葉翠翠原定在橫店有十四場戲,並會在橫店拍三個禮拜。十四場戲中,幾乎全部都與蔡少芬有對手戲,不過直至上到橫店第一日,葉始知自己 cut剩六場戲。
慘遭 cut戲份,葉翠翠索性向劇組連攞四日病假,匿埋在自己房中,就連陳豪萬歲請食飯當晚都冇現身。知情人士說:「翠翠點會唔知有人打佢毒針,但係阿戚錫邊個大家有眼睇,佢就算出聲都冇用。」
翠翠 冧廠,反益了蔡少芬,事關原定 10號下晝二人有場對手戲,翠翠卻送了半日假大禮給仇家,令蔡少芬有時間帶囡囡楚兒行街街。
周一( 11日),記者就蔡葉兩人不和嘗試問蔡少芬,但她抿抿嘴說:「你 哋作得啦,唔好阻住我陪個女呀!」蔡少芬心目中,女兒明顯重要過一切,與翠翠不和傳聞,似乎懶得去理。至於葉翠翠,由於一直留在房內,記者未能聯絡得上。

陳豪呻酒店冇冷氣


上橫店足足一個月,冇女友陳茵媺在身邊的陳豪,惟有搵生命中第二最愛陪自己。帶了足足 20kg咖啡豆上橫店的他,講到明會包辦晒《金枝貳》幕前幕後的咖啡。還到五金舖買了一紮鐵線,返酒店自製通風設施(下圖)。
陳豪飲咖啡講品味,但無綫所安排入住的酒店卻超求其。《金枝》劇組和演員今次入住橫店一間叫做「影星」的三星級酒店,雖則話三星,不過記者問過酒店職員, walk-in價 300蚊人仔有找;至於 TVB今次攞房,就只需 140蚊人民幣。平唔緊要,最弊間房殘殘舊舊, 牀單有「」味,連暖水壺都欠奉。陳豪大呻:「我間房個冷氣壞 咗,想轉房但酒店話爆晒,我都 喺樓下買 咗把風扇。」橫店熱起上 嚟三十度以上,日頭已經曬到成身汗,夜晚又冇冷氣,點 瞓呀,靠害咩!

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝
殘舊三星級酒店
陳豪和劇組所住的酒店,連雪櫃、暖水壺都冇,演員要在此住足一個月,辛苦過拍劇。

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝

韋家雄私家菜全天候服侍


葉翠翠在《金枝貳》戲份大縮水,點知屋漏兼逢夜雨,去年曾狂追翠翠的韋家雄,今次竟然帶埋私家正菜上橫店,跟出跟入跟埋上酒店。雙重打擊,難怪翠翠病緊都要上微博喊苦。

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝
早前被指狂追葉翠翠的韋家雄,今次上橫店竟然有美相伴。該名氣質港女在外景場地服侍周到,見韋家雄頭髮亂了即出手整理,完全係美女與野獸的組合。

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝
我都俾翠翠拒絕 咗啦!(真實對白)

獨生子今年 19歲


唔少人都知韋家雄胞兄是著名導演韋家輝,對於韋家雄,卻少有提及。原來韋家雄早年結婚後離婚,兒子今年已 19歲,睇外形,怕且新女年齡比兒子只大幾歲。
除了拍劇,原來韋家雄亦有做 LED燈生意, 07年向旅發局成功投標幻彩詠香江。可惜其後與日本人合作投資高科技,選址福島,結果大地震後生意全軍覆沒。半世人生和感情同樣傳奇。

據知,做了寡佬多年的 47歲韋家雄,去年拍《 4 in love》期間,在微博留肉麻情話,高攀港姐冠軍葉翠翠,可惜遭女方嫌棄。當時葉更在雜誌訪問中高姿態地說:「有人追總會開心,家雄哥令我開心過!」不過風水輪流轉,戇直韋家雄終於有新女,仲要廿幾歲卜卜脆兼樣靚身材正。

酒店齊出入


直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝 韋家雄
韋家雄和新女在片場卿卿我我,見到眼寃的葉翠翠,每當韋家雄女友經過時,都刻意耷低頭。

上周六( 9日),韋家雄帶埋新女到片場拍戲。現場所見,新女整日粒聲唔出坐在韋家雄身邊玩電話,男去邊女就跟去邊。當韋家雄準備埋位時,她即細心地為他撥好頭髮。至於同場的葉翠翠,每當二人經過時,都刻意擰歪面或耷低頭,盡量避開眼神接觸。據知,韋家雄和女友是早前在網上結識的,認識不久便打得火熱。今次拍劇,女友更從香港飛到橫店陪足男友成個月。知情人透露:「韋家雄鍾意寫微博,其實同追翠翠一樣,寫咗好多歌詞俾呢個女仔,翠翠唔受,不過呢個女仔冧到暈。」
除了在片場做連體嬰,周日( 10日)早上,本刊更發現韋家雄和女友雙雙步出酒店,實行寓工作於拍拖。
周二( 12日),記者就帶女開工一事訪問韋家雄,他即煞有介事說:「吓,唔好話我帶女開工啦,佢好女仔嚟 㗎,(你女友好靚女喎?)好朋友嚟咋。(佢專登喺香港過嚟陪你?)唔好咁講啦,我哋好朋友嚟!……你哋依家唔寫我同翠翠啦咩?不過佢都拒絕咗我啦!」大有示威味道,難怪翠翠鬱到病囉!

孖住出酒店


韋家雄與氣質港女出雙入對,本刊發現兩人下榻同一酒店,不過當知道有記者在場探班,韋即收埋女友,冇再帶出片場。

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝

直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝

到達橫店第一日,眾演員外出用膳,葉翠翠開遮諗住遮埋韋家雄,但遭男方拒絕好意。原來家雄已另結新歡。同日翠翠在微博大呻有人對自己的愛今非昔比。

Orignal From: 直擊《金枝慾孽貳》橫店拍攝

沒有留言:

發佈留言