2012年8月12日星期日

《怒火街頭2》驚現鄉音四人組 苟芸慧被批唔知噏乜

無綫一直存在青黃不接問題,為捧新人上位,最近大膽起用講廣東話不純正的苟芸慧擔正做《怒火街頭2》女主角,結果惹來網友抨擊,指劇中一連出現四名廣東話半鹹淡演員,令人聽到好礙耳。

無綫小生花旦荒問題存在已久,近年電視大戰,資深演員紛紛向外搵食,結果令監製選角困難,早前便造就李霖恩同時在三線劇出現,情況罕見。被網友捧為「氣質女神」的苟芸慧,自奪09年華裔小姐冠軍後來港發展,最近獲無綫看重,今年播出的《當旺爸爸》和《飛虎》均有份演出,在重頭劇《怒火街頭2》中,苟姑娘戲份很重,飾演鄭嘉穎的太太,情緒起伏大兼對白多,對從多倫多來港僅三年、原本完全不懂講廣東話的她來說,可算是大挑戰。

苟芸慧
《今日我至歪》
苟芸慧(來自多倫多)
苟芸慧嘅歪音廣東話聽到人耳都側埋,典解你可以咁飲心等低我?相信鄭嘉穎拍攝時會打醒十二分精神,如果唔係,睇怕視帝都會笑到喊呀。 電視圖片

不過,苟姑娘《怒火2》的賣力演出似乎未被認同,不少網友狠批女神演技生硬,廣東話不正,網友小美 T說:「係靚女一名,練吓啲廣東話就好。」 Cherylching則說:「每次見到佢都好討厭,冇演技嘅花瓶。」更有人覺得她煩, nickysit說﹕「聽佢講嘢真係好煩,頂佢唔順。」再加上同劇還有來自山東濟南的回族人賈曉晨、台灣的金剛及來自溫哥華的華姐冠軍岑麗香,四人的廣東話都麻麻,網友 lawcheun說:「 TVB可唔可以唔好安排咁多講廣東話唔正嘅藝人同一套戲呢?觀眾睇得好辛苦㗎。」並指要看字幕才能了解劇情。

岑麗香(來自溫哥華)
岑麗香(來自溫哥華)
電視圖片

金剛(來自台灣)
金剛(來自台灣)
電視圖片

賈曉晨(來自山東)
賈曉晨(來自山東)
電視圖片

金剛疑爆粗


曾上過語言治療班的苟姑娘,昨日在電話中直認已努力改善,她說:「希望大家睇到我嘅進步,唔好咁執着某啲位。」對於有四名廣東話不正的演員在同一劇集出現,苟姑娘笑說:「我覺得阿 Joe(監製)都幾勇敢,畀新人咁多機會,令套劇好國際化。」

金剛昨日在銅鑼灣出席有份配音的動畫《森美海底歷險2》首映禮,他笑說:「我配音做海馬,都唔明點解搵個廣東話唔正嘅人配卡通片,我都驚變咗粗口,好彩有老師教。」此外,金剛在第三集《玩轉三周1/2》中因口音唔正而疑似爆粗,當時他正在唱《舊歡如夢》改編歌詞,唱到「只怨愛海起風波」時,他一度將「海」字講成粗口。

Orignal From: 《怒火街頭2》驚現鄉音四人組 苟芸慧被批唔知噏乜

沒有留言:

發佈留言