2012年8月9日星期四

曹永廉人狗分隔愛共存

很多家庭因為生了小朋友,便選擇遺棄愛犬,曹永廉亦經常遇上同樣的煩惱。大仔 Brandon前年被家中的西施狗雞髀咬傷眼部,令阿廉一度想過棄養愛犬,但最終仍是忍不下心腸,惟有將子女及愛犬雞髀和豬扒用圍欄隔開,各自擁有私人空間。撰文:嵐山

曹永廉與太太姜依蘭( Elaine)07年結婚,婚前共養兩隻狗仔,分別是混種北京狗「豬扒」和西施狗「雞髀」,原本一家四口生活得很快樂,阿廉和依蘭當小狗是寶貝一樣,阿廉說:「十年前我搬咗出嚟住,因為怕悶咪養咗兩隻狗,以前佢哋同我哋仲會同床瞓㖭,感情好好。」

曹永廉十分愛錫兩隻狗,但為子女安全惟有將他們分隔開。
曹永廉十分愛錫兩隻狗,但為子女安全惟有將他們分隔開。

曹永廉人狗分隔愛共存
雞髀
品種:西施 性別:雄性 年齡:10歲

曹永廉人狗分隔愛共存
豬扒
品種:混種北京狗 性別:雌性 年齡:10歲

囝囝受傷嚇破膽


不過,依蘭自從生了四歲兒子 Brandon和一歲女兒 Erin後,阿廉亦逼於無奈要與兩隻狗仔雞髀和豬扒疏遠一點,他解釋:「其實都幾慘,但冇辦法,因為擔心啲狗毛唔衞生,對胎兒唔好。」為怕愛犬豬扒和雞髀小器,阿廉亦嘗試抽多一點時間與兩隻愛犬傾偈,還會給予極大空間讓牠們走動,他說:「有朋友建議將狗放上天台或困籠,但我覺得唔係太好;寧願用個欄圍住小朋友,差唔多大半個廳畀狗仔行,希望佢哋減少接觸。」

雖然已用盡一切辦法隔開子女和狗仔,可惜安全性不足,仍是百密一疏,前年大仔 Brandon疑開門時不慎撞倒雞髀,雞髀即反撲咬了 Brandon一啖,要睇醫生打破傷風針,阿廉形容當時嚇到失魂落魄,他說:「老婆第一時間打畀我,未講已經叫我冷靜啲,話個仔俾雞髀咬到隻眼,好彩嘅係,成隻眼周圍傷晒,係眼珠冇事。」

曹永廉人狗分隔愛共存
有朋友曾提議阿廉將狗放上天台或困籠,但他仍希望牠們活得開心。

曹永廉人狗分隔愛共存
阿廉大仔 Brandon曾被家中犬隻咬傷眼,為怕子女再受傷害,以圍欄讓各自有活動空間。

曹永廉人狗分隔愛共存
阿廉一向是廿四孝爸爸,而且愛心爆棚,即使有了孩子亦不遺棄小狗。

「嬲到掟佢出街」


傷人好大罪,好多人會認為雞髀難逃被人道毀滅,但阿廉最終仍希望留牠一條狗命,他解釋:「其實另一隻豬扒已經唔係第一次咬人,六、七年前我都俾佢咬過一次,當時佢不停發出低沉聲音,但我仍捉住同佢傾偈,最終佢發嬲咬我。我梗係好激氣,嬲到即刻掟佢出街, Elaine提醒咗我,其實係我撩狗在先,狗係唔識說話,亦唔識打人,佢唯一表達不滿嘅方法就係咬你。諗到呢度,我都知自己錯,畀豬扒返入屋,家諗番起都真係覺得好後悔。」

阿廉亦好心痛兒子受傷,但被咬一刻只有傭人在場,難辨是非,所以阿廉最後仍不忍心將雞髀和豬扒遺棄,希望牠們繼續有個安樂窩,他說﹕「其實佢哋依家年紀大咗,冇以前咁活躍,希望佢哋同一對仔女能相處融洽。」

貪平買病狗


曹永廉十年前開始與 Elaine同居,為令屋企增多一點生氣,決定買寵物回家飼養。但因一時貪平,結果買了一隻病狗,令阿廉十分激氣,他說:「記得當時用咗800蚊買隻狗,即晚已經病到死死吓,睇醫生吊咗十日鹽水,最後都死咗。」

睇幾千蚊醫生


阿廉與寵物店職員理論,最後獲賠償另一隻狗仔豬扒,可惜都是病狗,阿廉無奈說:「當時可以選擇唔要,揀過另一隻,但拎咗返屋企就有感情,最後又花咗2千幾蚊睇醫生,到家仍然體弱多病,皮膚又敏感。」為令豬扒有個伴,幾個月後,再買了愛犬雞髀,他笑說:「今次醒啦,買隻貴啲,健康完全冇問題。」

Orignal From: 曹永廉人狗分隔愛共存

沒有留言:

發佈留言