2012年8月8日星期三

《造王者》之 王者親民大格鬥

日期: 8/8/2012
活動: 《造王者》之 王者親民大格鬥
嘉賓: 黎耀祥 、 鄭則士 、 田蕊妮 、 敖嘉年 、
黎諾懿 、 唐詩詠 、 姚子羚 、 李天翔 、
李國麟 、 金剛 、 郭少芸 、 楊秀惠 、
簡慕華 、 周家蔚 、 朱璇 、 羅天宇 、
張國強 、 陳榮峻 、 沈可欣 、 蔣家旻 、
劉俐 、 楊潮凱 、 林秀怡 、 張漢斌 、
徐榮 、 梁珈詠 、 曾琬莎 、 鄭家俊 、
李興華 、 張美妮 、 梁材遠 。
時間: 13:00
地點: 荃灣愉景新城購物商場L1天幕大堂

黎耀祥爆缺人手舊劇演員搬新劇
[17:47] 2012/08/08

【on.cc 東方互動 專訊】 鄭則士與黎耀祥(祥仔)等出席《造王者》宣傳,二人大玩拗手瓜、扯大纜及抱女伴,由於周家蔚有喜,故黎諾懿改孭楊秀惠。提到《盛世人傑》中的演員與該劇雷同,祥仔坦言有9成似,並指公司人手緊張。對於有指《玩轉三周1/2》抄日美節目, 他力撐說:「全球好多節目都係模仿,天下文章一大抄,吸收其他創作都會進步!」

周家蔚去阿佘屋企擦三碗飯
[18:21] 2012/08/08

【on.cc 東方互動 專訊】 周家蔚出席《造王者》宣傳時,笑言穿古裝見肚大得更快,並謂朋友叫她別吃太多,她說:「尋晚去佘詩曼屋企食飯,真係好好味,我食咗三碗飯!重同文頌嫻等星媽傾大肚經,一齊訂BB嘢。(阿佘見你大肚心郁郁?)唔知,但有鼓勵佢(佢有冇另一半?)冇!我哋咁八一定八到!」她又稱2月5日預產期,但4日立春,問順產或開刀?她說:「我揀開刀,但第一胎若早啲生就自己生。」至於老公洪天明,她指正在佛山開工。

唐詩詠預告床戰敖嘉年施咬功
[18:23] 2012/08/08

【on.cc 東方互動 專訊】 唐詩詠、敖嘉年及黎諾懿等出席《造王者》宣傳,詩詠與嘉年稱劇中二人有床戲,詩詠更替對方除衫,問親密戲達甚麼程度?她說:「未到已經落咗簾,戲入面我仲成日咬佢!」對於朱慧敏被爆教黎諾懿做戲,黎諾懿則力撐對方:「佢冇教我做戲!我都好少同佢有場口。」並指對方近日的報道較負面,會支持拍檔。

黎耀祥
黎耀祥
唐詩詠
唐詩詠
周家蔚
周家蔚
黎諾懿
黎諾懿
黎耀祥、鄭則士
黎耀祥、鄭則士
《造王者》之 王者親民大格鬥

《造王者》之 王者親民大格鬥

Orignal From: 《造王者》之 王者親民大格鬥

沒有留言:

發佈留言