2012年6月10日星期日

徐淑敏無悔奉子成婚:依家乜嘢年代

環保的結合,促成徐淑敏(Suki)閃嫁黃浩(Kenny)。Suki三年前為何放棄剛起步的事業,選擇做人老婆生兒育女?好簡單,個肚畀人泵大咗,不嫁不行了!當大家以為Suki嫁得不好,她就要完美演繹何謂嫁得好,奉子成婚未必冇收成!

入行三年後,其實開始對呢個圈厭倦,覺得冇晒自己生活,好似拍劇咁日夜顛倒,真係應付唔嚟,一直都係做自己唔鍾意做嘅事,但我又唔可以拒絕公司,個人愈來愈迷失!三年一個小回顧,喺娛樂圈三年就等於普通人做咗十年工作,一直都想改變現狀,要點改變呢?真係唔知,可能嫁出去係唯一辦法。

三年前有半年時間都係單身,因為自己一直都有拍拖,真係好唔習慣,要喪學嘢同約朋友出街去填滿自己、豐富自己嘅時間。咁啱認識到Kenny,冇耐就追我,我覺得試吓又無妨,咁我哋就一齊喇!

「箍得佢太緊會窒息」

我知好多人都覺得點解我要閃婚?我就會問佢點解唔得?拍拖兩個幾月,當知道自己有咗BB,Kenny就向我求婚,佢話一直都好想搵一個適合嘅女仔同佢共度一生,係一個Family Man嘅人。奈何之前遇上嘅女仔都唔定性,冇一個適合佢,因為緣分到,感覺到喺對嘅時間遇到對嘅人,我就一口應承。其實就算冇BB,如果Kenny向我求婚,我一樣會答應,Why Not?我一向鍾意年紀大過我嘅男人,至少都要5年,Kenny大我12歲,閱歷豐富,聰明到不得了又有經濟基礎,心地好到不得了,最緊要係錫我,真係冇理由唔嫁畀佢。

有人話Kenny花心,咁又點?最緊要係佢唔好搞搞震!講真,見到靚女我都會望吓,如果我箍得佢太緊就一定會窒息,正常社交係絕對冇問題,我睇得好開。喺老公面前唔係扮蠢,而係佢真係比我聰明好多,有時佢講一大輪長篇大論,真係聽極都聽唔明。喺佢心目中,我係比較稚嫩,係一個好乖嘅老婆。

同Kenny結合一切都係緣分,有冇小朋友結局都係一樣,我哋唔係有一個好溫暖嘅家咩?就算未婚就有小朋友又點?依家係乜嘢年代呀?記得當時我同公司講話要嫁畀Kenny,樂小姐(樂易玲)就話要同佢傾吓電話,了解佢係一個點樣嘅人,得到嘅Feedback都好正面,樂小姐話Kenny嫁得過,畀到我好大信心。

「多謝舊愛令我成長」

我以前係好鍾意拍拖嘅人,到依家都仲有人問我點解唔嫁畀黃生(前男友黃重生),要澄清唔係當時我唔肯生小朋友而分手,而係因為我未夠定,當時我喺事業上仍想搏殺,如果同佢結婚會有衝突,家人亦極之反對我同佢一齊,所以剩番一個辦法,就係分手!好慶幸我拍過4次拖,4次都遇到好男人,毫無疑問黃生係好人,但我覺得Kenny更適合我。我冇後悔同任何人拍拖,因為絲絲點點嘅記憶令我不斷成長,真係好多謝佢哋!(明日待續)

Profile
姓名:徐淑敏(Suki)

三圍:33.5、22.5、33

選美榮譽:2006年香港小姐競選「旅遊大使獎」

參與劇集:《最美麗的第七天》、《野蠻奶奶大戰戈師奶》、《巾幗梟雄》 等

口述:徐淑敏

徐淑敏無悔奉子成婚
Suki盛讚老公聰明、心地好,即使當年沒有BB也甘願下嫁。

徐淑敏無悔奉子成婚
Suki已是兩女之母,擁有一個幸福家庭。

徐淑敏無悔奉子成婚

老公Kenny承諾愛足一世

Suki與Kenny拍拖僅兩個月便決定拉埋天窗,對於Suki這位賢內助,Kenny讚不絕口,並稱娶得這位老婆是三生有幸:「冇錯,第一次見到Suki就有一份親切感,佢笑得好甜,分人又樂觀,最緊要係冇機心。一識佢,我就知要追佢,希望佢可以做我老婆!」

Kenny不介意奉子成婚,只要是真愛,又何須分次序?他說:「依家係乜年代,就算係咁又點,我對Suki好,Suki對我好就得,事實已擺在眼前,我婚姻生活好美滿,我會對佢好,承諾係一世。」

徐淑敏(Suki)與v黃浩(Kenny)
Suki當年奉子嫁黃浩,令人大感意外!

幸福港姐速成少奶

Suki入行短短6年,只用3年時間便火速上岸做少奶奶。

2006年
Suki參選香港小姐,惜大熱倒灶,最終只奪旅遊大使獎。同年主持節目《最緊要正字》,與另一主持王貽興傳緋聞。

2007-2008年
Suki成為無綫力捧新人,主持多個飲食節目,因樣靚身材正被封無綫「咪神」。

2009-2011年
Suki與黃重生分手,2009年8月撻着從事飲食業的黃浩,11月奉子成婚。翌年3月誕下大女Vianna,去年9月再誕下細女Renee,三年抱兩,好生養到暈!

先有後婚 家庭美滿

圈中奉子成婚「個案」屢見不鮮,大多擁有美滿家庭生活,並與事業取得平衡。

陳自瑤 王浩信
陳自瑤(YoYo)與王浩信去年11月結婚,有指因YoYo「有餡」而拉埋天窗,最終她於今年3月誕下女兒,組織一個溫馨小家庭。

謝安琪 張繼聰
謝安琪於2006年宣布未婚懷孕3個月,並即與張繼聰結婚,惹來多方閒言。兩人最終排除萬難修成正果,誕下愛兒張瞻。

何思諺 Tom
樂隊Mr.鼓手Tom (杜志烜)跟「陽光妹」何思諺(Leanne)拍拖僅兩個月便發表聯婚聲明,Leanne更自爆做未婚媽媽,並於今年1月誕下愛兒。

Orignal From: 徐淑敏無悔奉子成婚:依家乜嘢年代

沒有留言:

發佈留言