2012年6月10日星期日

鄭伊健透露婚期 世界末日結婚

伊健漏口風透露婚期
2012-06-11 12:15:00

鄭伊健和蔡卓妍(阿Sa)近日再合作主演新戲《我老公唔生性》,昨晚他們在灣仔舉行打邊爐宣傳活動。近日伊健和女友蒙嘉慧傳婚訊,他例牌否認:「唔係,成日講住邊有驚喜。」

不過之前他曾表示有計劃結婚,伊健否認改口,他說:「我係有諗過結婚,但唔會成日提住,喺呢方面我冇壓力,如果真係結一定同大家講。」有否遭催婚?伊健表示:「總之係人生大事,唔會唔結婚,大概喺世界末日。」莫非是有指世界末日的今年12月21日結婚?伊健即封嘴說:「唔係呀,得o架喇,我o依家要籌備演唱會,唔知點講,又唔想講大話,呢啲係私人事,決定咗先算。」但伊健強調不會秘密結婚。

曾跟鄭中基離婚的阿Sa似乎對再婚有點怕怕,她坦言:「啱啱先咩(離婚),o依家又咩(再婚),太快,真係未諗住。」

鄭伊健和蔡卓妍(阿Sa)近日再合作主演新戲《我老公唔生性》,昨晚他們在灣仔舉行打邊爐宣傳活動

Orignal From: 鄭伊健透露婚期 世界末日結婚

沒有留言:

發佈留言