2011年9月28日星期三

王維基搶人 一線藝人走唔甩

探熱針


王維基搶人 一線藝人走唔甩


2011年09月29日

由王維基統領的 CTI城市電訊,近日瘋狂向無綫搶人,觸發一班多年被公司打壓的低薪員工逃亡潮。為壯大聲勢,王維基集中火力撬走無綫一線藝人,據知,佘詩曼、鄧萃雯、林保怡、陳鍵鋒、馬德鐘已經講掂數以天價過檔。銀彈攻勢雖然有效,只可惜,無綫大部分一線小生花旦均被長約綁死,想走都難。

重點挖角


由於明年本港會增加三間免費電視台,「一哥」無綫電視難再獨領風騷。近日,城市電訊創辦人兼主席王維基便向無綫高調宣戰,展開連串挖角行動,向藝人打主意外,更成功撬走大班幕後製作人員,已落實轉會的編劇、編審、監製多達五十人。
日前,王維基公告從無綫挖走三十一名編劇和編審,以及逾二十名監製及導演,這班幕後精英,過去曾製作多部高收視劇集,包括李添勝監製的《巾幗梟雄》、唐基明監製的《怒火街頭》、黃偉聲監製的《學警狙擊》以及劉家豪監製的《溏心風暴》。重創對手核心製作班底,王維基還暗諷無綫管理不善:「我見三十二個人,三十一個人話走,你諗吓係乜嘢士氣?」說話相當氣燄。
成功打散無綫幕後陣營,但要打響開台頭炮,王維基更加要落足彈藥,招攬無綫的當家小生花旦。為表誠意,他親自聯絡挖角藝人,再相約面談過檔條件,據知,三個月前他已鎖定目標,向一姐佘詩曼埋手。
「雖然阿佘同無綫簽咗三部部頭約,依家只拍咗一部,但王維基都唔介意,因為佢有收視保證,能夠有阿佘坐鎮,等同剃咗無綫半條眼眉,依家阿佘經理人 Tina,已經去咗 CTI經理人部門返工。其實王維基都有打無綫經理人部門主意,因為班經理人手上有客又有藝員,所以佢出到多無綫一倍人工撬人。」知情者說。

無福消受


在無綫拍劇,阿佘每集薪酬約兩萬,王維基卻以八倍價錢斟她過檔,相比要山長水遠返大陸賺人仔,能夠在香港拍劇也有同等待遇,令阿佘亦為之心動。
其實以阿佘為首離巢過檔 CTI的無綫藝人,還有林保怡、馬德鐘、湯盈盈、姚子羚、伍詠薇、周家怡等,不過,野心不小的王維基希望再下一城,連日繼續搶攻,落力向快將約滿,以及正式約滿的鄧萃雯、陳鍵鋒入手。
「鄧萃雯同陳鍵鋒近期長駐內地拍劇,講求效率嘅王維基就親自飛上大陸搵佢哋傾,除咗錢,佢開嘅條件比無綫寬鬆,簽約有彈性,可以逐個劇簽,務求成功搶人!」一名內部員工說。
不過一切亦非易事,皆因無綫大部分一線藝人,均被長約綁死。
「無綫人工奀,班小生姐仔騷錢個個得幾千蚊,最大收入係靠廣告、出席活動,最慘係無綫為咗控制成本,開廠拍劇要喺指定時間完工,○三收工,○七就要開工,連瞓覺都無時間。好似胡杏兒咁,最近就買咗部七人車出外景,一有時間就匿上車瞓,個個只係敢同朋友呻,依家有機會,點會唔想走?但家陣班一線全部由新人做起,仲有五年八年約在手,唔可以話走就走,幾多錢都無福消受。」知情者說。

方姐下旨


CTI開火宣戰,身為無綫揸弗人的方逸華,近日下旨要高層收拾爛攤子。
「方姐講到明,係人都要留,留得一個得一個,仲即時調任陳志雲睇番經理人部門,同李寶安、梁乃鵬一齊穩定軍心。本身睇開經理人部門嘅樂易玲,更加被點名要收拾殘局,因為之前王喜、馬浚偉開炮鬧佢無誠意傾約,搞到要陳總親自出馬,先搞得掂。」

近期被無綫狂捧的 Laughing哥謝天華,原來跟黃宗澤一樣,有長約困身,根本無得走。(《蘋果日報》圖片)

被無綫力捧的林峯,又拍電影又開演唱會,雖然得寵,但尚有三年合約的他,早前便被無綫要求加簽五年約,可惜還未動筆。(《 FACE》圖片)

同受無綫力捧的陳豪及鍾嘉欣,經常有活動賺外快,算是無綫高收入一族。

二打六周家怡,已經約滿無綫,跟她老友鬼鬼的阿佘,便助她跳槽向外闖。

在無綫拍劇,藝員通常只瞓得三四個鐘,胡杏兒就試過拍劇期間瞓着覺。

綠葉有得揀


挖角第二波是無綫一班資深及甘草演員,樂易玲亦獲旨要收拾殘局。

唔單只前線藝員成為挖角目標,一班多年來在無 綫受到冷待,做到一肚氣的綠葉,趁住難逢一閏的電視台大戰,集體逃亡。在第二輪挖角潮中,王維基主攻一班老戲骨,包括岳華、駱應鈞、姜大偉、元華、黃淑儀及馬海倫等。這班元老級藝人在無 綫人工奀又不被重視,銀彈攻勢加埋親自約見誠意牌,的確易於令這班做到一肚氣的綠葉心動。
無 綫實施節流政策,更向一眾綠葉開刀,要他們接受一年一騷或者一年六騷的待遇。因為騷價只有三至四千元,除非不斷獲派工作做到爆騷,否則年薪就只得幾千至兩萬,早前炮轟公司,才獲續約的李國麟,公開指無綫係難民營,演員食唔飽、著唔暖。

做定功課


為了一擊即中,據知王維基以過百萬年薪利誘「綠葉王」駱應鈞、艾威、郭鋒等人轉會,即使在無 綫當大茄多年的陳榮峻,都被開出年薪五十萬的過檔條件,待遇差天共地。
「就算同班甘草傾過檔,王維基事前都會做功課,佢見陳榮峻,竟然可以講番《怒火街頭》 嗰幕監獄戲,仲記低網民對陳榮峻 嘅好評;甚至唔使班綠葉四圍走,將份合約速遞去佢 哋屋企,相比無 綫 嗰種愛理不理態度,淨係尊重兩個字,都贏晒。」知情者說。

白手興家


王維基( Ricky),現年 49歲, 1985年畢業於香港中文大學電子工程學系,同年加入 IBM電腦公司,從事香港市場推廣及分銷電腦產品, 89年移民加拿大, 92年回流香港成立「香港城市電訊」,經營廉價回撥式長途電話業務,打破當時「香港電訊」的長途電話壟斷局面。 97年城市電訊( 1137)於香港聯合交易所掛牌上市,王維基擔任公司主席,兩年後城市電訊再於美國 Nasdaq(納斯達克)指數掛牌上市。同年王維基成立香港寬頻,之後出任亞洲電視行政總裁,上任 12日對外宣布離職,並改任亞視顧問。

唔易走





王維基大灑金錢搶人,但無綫一眾阿哥阿姐,大都有幾年合約綁身,想走都難,不過,王仍未罷休,他致電仍有合約的藝人時坦言,表示可以「先簽約、後過檔」,就算要等多三、四年先甩約轉會,都無問題。

Orignal From: 王維基搶人 一線藝人走唔甩

沒有留言:

發佈留言