2011年9月29日星期四

馬賽第一次獻林峯:好驚

馬賽處女下海超驚

「純過蒸餾水」的馬賽,在《不速之約》中獻出螢幕初吻給「魔鬼」林峯,處女下海的她十分驚慌,幸而最終一Take過搞掂!文:影視組

向來形象乖乖女的馬賽,在劇集《不速之約》中飾演一名港女,亦如一般「港女」般情迷「魔鬼」林峯。雖然「神女有心,襄王無夢」,但她Never Mind,更主動獻出螢幕初吻,務求用愛阻止林峯加害歐陽震華(Bobby)飾演的兄長,她說:「雖然係蜻蜓點水,但第一次拍咀戲真係好驚!」她解釋早前與吳卓羲在《女王辦公室》中齋錫面,今次才獻出「肉嘴」冧林峯,幸最後一Take過。

問到有否尷尬?她笑言作為專業演員「話嚟就嚟」,她說:「不過阿峯好高,我咁細粒咀佢有難度。(好咀?)太緊張喇!唔記得! 」

情迷Bobby

此外,馬賽表示兒時經常以「電視撈飯」,能與偶像Bobby合作大感高興:「我成日睇佢做戲,連阿爸都笑我話『有乜咁好睇』?(Bobby成日『爆肚』喎?)我都有玩佢,有次拍食飯戲,我自己扮埋門鐘啲『叮噹 』聲,笑到Bobby哥噴飯,所以佢哋之後見親我就嗌『叮噹』!」雖然頻頻拍劇,但她坦言獎項只是其次,只望大家看見她進步。

馬賽處女下海拍咀戲十分驚慌,幸而一Take過搞掂。

馬賽處女下海拍咀戲十分驚慌,幸而一Take過搞掂。

歐陽震華(左起)、林峯、馬賽和楊怡,在劇中大鬥演技。

歐陽震華(左起)、林峯、馬賽和楊怡,在劇中大鬥演技。

馬賽每次拍劇均會向老師請教廣東話,難怪進步神速。

馬賽每次拍劇均會向老師請教廣東話,難怪進步神速。

馬賽能與偶像Bobby合作,大感興奮。

馬賽能與偶像Bobby合作,大感興奮。

Orignal From: 馬賽第一次獻林峯:好驚

沒有留言:

發佈留言