2011年9月10日星期六

黃宗澤徐子珊 吻極忘形

當年發哥與DoDo姐在《網中人》咀足三分鐘,成為嘴部運動經典場口。事隔32年,黃宗澤(Bosco)與徐子珊模仿前輩,還幾何級數地把「激咀」運動發陽光大,集集咀到抽筋。至於對方是否好咀?真係啞子吃黃連,有苦就……

記:記者 澤:黃宗澤 珊:徐子珊

無情:唔夠舒服遭嫌棄

記:咀到抽筋未?

澤:你抽筋未呀?

珊:OK!哈哈!

記:好咀?

澤:佢實話唔好咀!

珊:唔好,真係唔太好!又污糟、又拮、又有煙味。佢喺劇裏面個角色成日食煙,真係好臭,好大異味!

澤:我食大蒜咩?

珊:我真係唔鍾意有鬚囉,好唔舒服呀!

記:子珊,點先好咀呀?面嗰「浸」唔好咀,可能入面嗰「浸」好正呢?

澤:講笑咩?冇去到入面咁深㗎!

珊:係呀,我哋好堅守電視尺度。

記:咁子珊好唔好咀?

澤:佢出名有一雙朱唇,出名係「麒麟嘴」,一個字「掂」!

珊:你乜意思呀?

澤:(口窒窒)即係出名個唇係夠厚嘛!唔係咩?

珊:(瞠目結舌)冇咁嘅事!

澤:其實真係幾OK!

動情:投入角色錫得爽

記:咁多女星最好咀係邊個?

澤:一定係小儀,小儀個唇就真係厚喇,不過都係個人感覺啫!

記:唔好落子珊面喎,佢係唔係頭三位最好咀?

澤:都係嘅,佢係頭三位。

記:同胡杏兒一樣咁好咀?

澤:Er……差唔多啫!

珊:我哋個個同杏兒都冇得比囉!

記:拍咀戲其實抗唔抗拒呢?

珊:我哋接個角色一早就知道,接得我哋就一定要接受個角色,劇情需要我哋咁做就做,我覺得如果係個角色需要,我就會做囉,都OK嘅!

澤:係呀,我哋一埋位就冇諗咁多。

溫情:贏口碑勝過攞獎

記:你兩位覺得會唔會因為呢套劇而攞獎?

澤:子珊攞梗獎,我話嘅!

珊:係呀,咪就係攞你嗰個最好咀三甲囉!

澤:依家講真,獎對我嚟講真係冇乜嘢,我又唔Care,當然你話頒畀我梗係開心啦!

記:坊間甚至有人話你演得好過天華?

澤:託賴!我覺得真係各有各嘅好。唔知呀!不嬲都覺得攞獎唔係一件咁嘅事,可能真係個角色好受歡迎,我寧願自己畀人讚,套劇出嚟嘅口碑好好囉!讚我做得好、有進步,會仲開心過你畀個獎我。

記:你覺得子珊呢?

澤:子珊真係做得好放,我同佢Part住做戲真係好舒服,因為佢性格好爽,點都冇所謂,唔會成日掛住自己係一個靚女,係一個港姐冠軍……佢係冇呢啲嘢,做戲就係做戲,佢係一個冇包袱喺身嘅人,所以我覺得同佢Part真係幾舒服。我仲睇到佢不斷進步,愈做愈自然,拍每一個場口都會Feel到佢有諗法。一句到尾,我力撐徐子珊攞獎!

記:子珊覺得Bosco又點?

珊:我同Bosco都識咗一段時間,我都覺得有人認同比獎更加緊要。記得開工第一日,大家都話想做到啲新嘅嘢出嚟,反而係我哋呢個組合係做到啲新嘢畀大家,如果有一個獎係最佳進步情侶,我覺得好有機囉!我哋真係擺好多心機落呢對角色身上。

澤:係,就算好多人放咗個焦點喺咀戲上,但細心去睇,其實開頭嘅咀到中間嘅咀,再到後尾嘅咀係有分別。

激情:愛恨交纏相當掯

珊:呢條感情線係用好多心機去Build Up,Bosco講話我哋演得放,係需要囉,Bosco係一個Good Partner,每年咪有新獎嘅,可唔可以加設一個新獎鼓勵吓佢。

記:天華同法拉始終係《潛行狙擊》最主要一Pair,你哋會唔會好有壓力?

澤:我哋兩條線都分得好開,一早開拍前已經講佢哋要係傳統啲,我同子珊係要特別啲。

珊:我哋係要創新啲,以往劇集好少好似我哋咁激烈,又愛又恨咁激動嘅愛情。

澤:同埋我哋嘅對白係「掯」啲,會講「我去叫雞」、「心情唔好我M到」嘅對白。

珊:係呀,我哋又會好用力摑對方,真係跳出電視框框。

黃宗澤徐子珊 吻極忘形

Bosco和子珊這對螢幕情侶,不僅咀得火辣,言辭更加辛辣!

黃宗澤徐子珊 吻極忘形

Bosco遭嫌棄咀得唔舒服,子珊卻被稱讚錫得好「掂」!

黃宗澤徐子珊 吻極忘形

後記:有鬚唔多So

唔過電、唔拍戲,其實真係好難咀。訪問當日,攝影師要求Bosco咀子珊,原本二人一口答應,正當萬事俱備,只欠一吻,子珊突然說:「都係唔好喇!」,「點解?」,「佢又生鬚喇!」全場即時Dead Air,要隨時隨地咀Bosco,電視城,甚至世間可能只得一個「佢」。

黃宗澤徐子珊 吻極忘形

Orignal From: 黃宗澤徐子珊 吻極忘形

沒有留言:

發佈留言