2011年9月8日星期四

徐子珊麻甩本色 Bosco姿整

黃宗澤(Bosco)與徐子珊身份應該掉轉,在一席話中,兩人互寸對方跟本身性別不相符。在子珊眼中,Bosco比女孩子還要姿整;但在Bosco眼中,子珊比鬚眉還要麻甩。

這是一個錯配,明明Bosco雄赳赳,卻比女孩子還要姿整;明明子珊嬌滴滴,卻比男孩子更不拘小節。問題出在哪裏?Bosco說:「子珊真係好男人架,唔好睇佢朱唇豐厚,身材fit到漏油,其實佢係一個外表甜蜜,內裏麻甩嘅人。」

徐子珊性格爽朗,不拘小節得比男性更甚。

徐子珊性格爽朗,不拘小節得比男性更甚。

口味心有靈犀

在旁的子珊聽到Bosco這樣形容自己,即時反擊:「你估你好Man呀?仲姿整過啲女仔,我未見過男仔好似你咁貪靚架!」Bosco即拍案大笑,對子珊沒好氣地說:「我有潔癖嘛!唔鍾意好似你咁連車都唔執。」雖然Bosco和子珊你一言我一語,各不相讓,但他們默契十足,還同叫凍檸茶少甜,絕對心有靈犀。

在《潛行狙擊》中,Bosco飾演的Michael及子珊所飾的Paris深入民心,對於這些新挑戰,Bosco說:「我個角色有鬚,自己都覺得OK,幾型仔,但我覺得好麻煩,要Keep住修理,要修整同打理,但有啲唔同嘅嘢畀人睇幾好,幾似奇勒基寶,唔係一般黃宗澤。」

律師角色難演

子珊則說:「一開始畀我呢個角色係好驚,驚做律師,除咗着套律師衫唔靚外,個假髮我Handle唔到,最慘係律師對白真係好難,仲要做一個好叻嘅律師,要行出嚟輸人唔輸陣,所以好大壓力。啲對白真係要花好多時間去背,好似小學生背書,比我平時背劇本花多十倍時間。」

Bosco和子珊在劇中有咀戲,相信Paris揸槍指住Michael是另一焦點。

Bosco和子珊在劇中有咀戲,相信Paris揸槍指住Michael是另一焦點。

姿姿整整的Bosco,原來天生有潔癖。

姿姿整整的Bosco,原來天生有潔癖。

如果性別錯配在人間發生,相信Bosco和子珊一定走唔甩。

如果性別錯配在人間發生,相信Bosco和子珊一定走唔甩。

Orignal From: 徐子珊麻甩本色 Bosco姿整

沒有留言:

發佈留言