2011年9月29日星期四

陳自瑤晒三點式唔益男友 與王浩信好快嫁

陳自瑤晒三點式唔益男友



陳自瑤早前掉低男友王浩信,與三五知己到泰國旅行,此行她帶了不少靚靚花裙及泳衣來拍照,問她會否要求男友將來為她操刀拍輯靚相時,她坦言自己要求高,未知對方技術合不合格。

王浩信靜靜籌備婚宴,打算給女友陳自瑤(Yoyo)一個驚喜,不過浩信現時正忙於為劇集《換樂無窮》開工,故Yoyo趁有時間,忍心賣甩男友,相約三五知己齊齊到泰國華欣旅行,面對陽光、美景,更穿三點式泳衣留倩影。

陳自瑤三點式泳照,王浩信睇見肯定噴血啦﹗

陳自瑤三點式泳照,王浩信睇見肯定噴血啦﹗

陳自瑤撇低男友到泰國享受陽光與海灘。

陳自瑤撇低男友到泰國享受陽光與海灘。

陳自瑤穿露背花裙,坐在露台對住大海拍照,很有詩意。

陳自瑤穿露背花裙,坐在露台對住大海拍照,很有詩意。

自言愛拍照的陳自瑤,此行捕捉了不少靚鏡頭。

自言愛拍照的陳自瑤,此行捕捉了不少靚鏡頭。

王浩信

王浩信

影靚相要求高

Yoyo今次的四日三夜之旅,吃好的住好的,問為何不預埋男友王浩信,她說:「我哋兩個好難先可以就到時間去旅行,等來等去大家都唔使去,其實之前本來都同佢去峇里玩,但去到機場卻發覺原來我本護照有問題,上唔到機,認真黑仔。(咁浩信有冇怨你呀?)咁又冇,佢都知道我唔開心。」

Yoyo此行都帶了很多靚衫去影相,問泳裝照是誰人操刀時,她坦言:「朋友囉!(男性朋友?)女仔嚟o架!不過都有男仔一齊去,(浩信唔擔心咩?)唔擔心,嗰個係我一個女性朋友嘅老公,大家都一齊去玩,其實我好鍾意陽光、海灘,之後都想去馬爾代夫呢!」

Yoyo坦言自己很喜歡影相,不論人、景或生活上的細節,她都喜歡用相機拍下來,至於男友則只喜歡影景,甚少影她。問有機會會否要求王浩信為她拍一輯靚靚的泳裝照時,她笑言:「我要求好高o架喎!唔知佢嘅技術得唔得呢!」

與王浩信拍拖入直路
YoYo:好快嫁


難得有假期,陳自瑤把握機會在泰國享受陽光與海灘。 

難得有假期,陳自瑤把握機會在泰國享受陽光與海灘。


陳自瑤( YoYo)早前撇低男友王浩信,與友人往泰國華欣度假,享受陽光與海灘。近期專心拍攝無綫劇《東西宮略》的 YoYo,坦言視明年為收成期,希望該劇為她帶來好成績。與王浩信拍拖已經有一段日子, YoYo被問到婚期時,甜絲絲地說:「有嗰陣會講你知,好快㗎!」

陳自瑤早前與友人往泰國華欣度假,享受當地的陽光與海灘後,隨即投入劇集《東西宮略》的拍攝。談到今次泰國之旅, YoYo說:「其實我一直都好嚮往陽光與海灘,但係一直都冇機會,難得夾啱朋友,所以點都要去,如果等埋佢(王浩信)又唔知要等到幾時,不過我哋都會 plan定假期。」

視今年為努力期的陳自瑤,希望明年劇集推出後有好成績。

視今年為努力期的陳自瑤,希望明年劇集推出後有好成績。

努力儲錢結婚


YoYo與王浩信拍拖已經有一段時間,早前有指他們正努力儲錢結婚,問她何時拉埋天窗?她甜絲絲說:「有嗰陣會講你知,好快㗎!」

近年 YoYo的發展尚算不俗,劇集一部接一部,角色上亦看到她的轉變,已經不再停留在飾演妹的階段,她說:「其實我不嬲都想擺脫呢個感覺,家都少咗做呢啲角色,我覺得擺脫咗大半,都幾滿意。」
問 YoYo可滿意今年嘅成績?她直言:「我覺得今年一般,可能今年係努力期,出街嘅劇唔多,所以希望下年可以出多啲劇,睇吓努力之後嘅結果。」

「希望好收成」


YoYo續說:「當然希望有好收成,但係好多嘢都要隨緣,冇得你諗點去控制,有時啲劇講到好好,但係出咗街又唔係嗰回事,所以真係好睇觀眾嘅口味,都係一個運氣,不過點都好,做嗰陣當然會盡力做。」

Orignal From: 陳自瑤晒三點式唔益男友 與王浩信好快嫁

沒有留言:

發佈留言