2011年9月1日星期四

袁嘉敏愛Laughing:有少少鍾意咗佢

節目主持袁嘉敏今年四月首次拍劇便獻上螢幕初吻,對象正是「Laughing哥」謝天華!她坦言拍接吻戲時相當尷尬,更戲假情真戀上天華:「我有少少鍾意咗佢!」

參選港姐出身的袁嘉敏(Candy),近年主力擔任《東張西望》主持,直至今年四月才有幸參演電視劇《潛行狙擊》,豈料處女作便奉上螢幕初吻:「我同謝天華飾演嘅Laughing哥喺套劇入面有感情線,仲有床上戲同接吻戲,其實拍接吻戲真係好尷尬,錫完第一次,我讚佢係Good Kisser(接吻好手),佢即刻抹嘴講多謝!」她力讚天華是好老師,教她走位之餘,又學懂不少身體語言。

想請天華夫婦食飯

Candy笑言為了演得夠真,惟有幻想自己真的喜歡天華:「拍到最後一日仲對佢有感覺,真係有少少鍾意咗佢!」拍劇後他們甚少來往,但Candy一直希望可請天華夫婦食飯:「有一場戲,天華大熱天時着住成套西裝,仲要抱住我行百幾米,我諗我着埋衫都有百一磅,拍完之後,我應承會請佢食飯補數!」暫時仍要主持節目的她,想先觀察觀眾的反應,才決定下一步會否繼續拍劇。

袁嘉敏

為更投入角色,Candy坦言戲假情真戀上謝天華。

袁嘉敏與天華有床上戲,更大讚天華是Good Kisser

Candy與天華有床上戲,更大讚天華是Good Kisser。

袁嘉敏

首次拍劇便奉上螢幕初吻,令Candy尷尬不已。

Orignal From: 袁嘉敏愛Laughing:有少少鍾意咗佢

沒有留言:

發佈留言