2012年7月11日星期三

做老竇後變成熟 王浩信一切個女行先

王浩信(原名王昊)05年簽約Neway唱片,以歌手身份入行,可惜推出兩碟後事業停滯不前。08年簽約無綫成為藝員後,演出機會不斷,近期更被指成為無綫力捧小生之一,在新劇《飛虎》中戲份頗重。王浩信事業得意,愛情更已開花結果,去年跟年長兩歲的陳自瑤奉子成婚後,今年四月誕下女兒靖喬。榮升人父的王浩信,雖然仍傳出跟連詩雅的陳年緋聞,但他坦言現在一切以女兒行先,人亦突然變得成熟。

撰文:杜淑霞 攝影:徐錦池 場地:鉄板燒海賀(The ONE)

王浩信繼《刑警》後,在《飛虎》中再度飾演警察,背景雖然都是出身警察世家,但前者是自信幹探,後者則是無自信飛虎。外間認為演飛虎隊很有型,是男生夢寐以求的角色,不過原來是有苦自己知。

渴望做窮鬼

王浩信都認為正因為飛虎隊「有型」,所以外型看上去要更fit,「開拍前兩個月接到通知,監製叫我要操fit,就由嗰陣時開始,我每日朝早食5隻烚蛋,午餐食瘦雞飯,下午茶食烚薯仔,夜晚就食烚雞柳,食足半年到拍完為止,仲要狂做健身,加上孭啲器材好重,雖然無真實60磅咁重,但都有成40磅,所以嗰段日子真係好刻苦,不過亦令自己更容易投入角色。」

雖然王浩信在《飛虎》中的「邱駿軒」缺乏自信,但總算年青有為,家庭背景不俗,對於經常被派演富二代角色,他坦言也怕觀眾看厭,「唯有將每個角色盡量做到有啲變化,好似啱啱拍完《名媛望族》,我雖然都係做有錢仔,但因為係私生子,會有啲奸奸地,我好鍾意呢個角色。當然最希望可以轉吓戲路,做啲基層窮鬼角色,希望嚟緊會有機會啦!」

待陳自瑤如情人

王浩信初為人父兩個月,但已感到那份壓力,「以前做咩只係諗自己鍾唔鍾意,但依家一切都以個女行先,諗咩都會諗咗個女先,諗得長遠好多,好似依家最想儲錢買樓,希望囡囡有個好環境長大,個人真係成熟咗、長大咗!」對於最近傳出跟連詩雅的緋聞,指兩人當年因合唱《愛你便愛》撻着,他澄清兩人只是師兄妹關係,「嗰陣時我哋同唱片公司,佢只係我首歌MV女主角。」

29歲的王浩信,外型看上去成熟,但骨子裏仍是名大細路,他笑言囡囡出生後,太太陳自瑤(YoYo)就像多湊一個小孩而已,「我成日都話,YoYo係我大佬嚟,佢成熟過我好多,雖然BB出咗世之後,為咗照顧囡囡好少時間相處,但係我都會搵番啲生活情趣,有人教我唔好當老婆係老婆,應該要當佢係情人咁,保持新鮮感先至得。」所以當日訪問完,他即刻飛起囡囡,約YoYo去撐枱腳。

王浩信

浩信相當受師奶歡迎。
浩信相當受師奶歡迎。
王浩信笑言拍飛虎時操得夠Fit,不怕露肉。
王浩信笑言拍飛虎時操得夠Fit,不怕露肉。
跟太太陳自瑤的女兒出世後,王浩信坦言變得更顧家。
跟太太陳自瑤的女兒出世後,王浩信坦言變得更顧家。
跟太太陳自瑤的女兒出世後,王浩信坦言變得更顧家。

演出彩虹

王浩信近期劇接劇,角色愈來愈重,似是被受力捧,但他未感自滿,因當年一度失意歌壇,「嗰陣出咗兩隻唱碟,之後事業停滯不前,有段時間好冇自信,成日以為人哋圍埋講自己,匿埋喺屋企,好在後來前經理人介紹入咗無綫,先可以有機會喺電視發展。」

王浩信

Orignal From: 做老竇後變成熟 王浩信一切個女行先

沒有留言:

發佈留言