2012年8月1日星期三

《戀愛季節》吳卓羲汗臭嚇窒徐子珊

吳卓羲( Ron)和徐子珊昨日在九龍塘為新劇《戀愛季節》拍攝煞科戲,劇情講述有神秘人用車撞向 Ron和子珊, Ron即飛身撲前保護伊人,令自己倒地擦傷。戲中 Ron表現神勇,不用埋位卻有苦自己知,由於昨日戶外氣溫高達35度,穿着兩件恤衫的 Ron熱到汗如雨下,被穿上清爽夏日紗裙的子珊嫌棄,子珊笑着說:「佢好大汗一陣味,行埋嚟我即刻推開佢。」有份演出的李綺雯更慘情,自爆為配合劇情要戴假髮,熱到生頭瘡。

吳卓羲( Ron)和徐子珊昨日在九龍塘為新劇《戀愛季節》拍攝煞科戲
吳卓羲拍攝飛身撲救子珊戲,完全沒有被桃色新聞拖累工作。

吳卓羲( Ron)和徐子珊昨日在九龍塘為新劇《戀愛季節》拍攝煞科戲
子珊嫌吳卓羲大汗,不用埋位即保持距離。

開工忘情


最近無綫小生花旦輪流爆發桃色新聞,胡杏兒更疑壓力太大有輕微鬼剃頭, Ron驚嘆表示﹕「唔係嘛?應該唔會,佢入行咁多年,應該乜嘢壓力都遇過,應該冇問題。」 Ron直言在娛樂圈食得鹹魚抵得渴,即使負面新聞再多,寧願埋首工作積極面對。

有消息指 Ron與郭政鴻在中環私竇 mark女玩,他否認:「我哋係朋友,但唔需要去呢啲地方,我去嗰啲只係朋友開嘅酒吧,絕對唔會係色情場所,我都會顧形象,唔需要回應太多。」幾時再闖情關?他說:「暫時唔考慮拍拖住,做好工作先。」他透露今日將開始拍《衝上雲霄 II》,完全沒有時間休息。

子珊同樣會用工作來減壓,笑言自己是癲人,做演員是發洩情緒的最佳方法。今屆港姐被指質素欠佳,子珊笑說:「年年都咁講,我當年都俾人話,身心受損。」

採訪:嵐山 攝影:陳慧安

Orignal From: 《戀愛季節》吳卓羲汗臭嚇窒徐子珊

沒有留言:

發佈留言